Plan V in N
Re: Plan V in N
Hallo Allemaal,
Bedankt voor de complimenten,
@Hoontje. Het is onbewerkt en de kleur is zwart. Rob heeft het helemaal goed.
Okay we hebben tot nu toe 2 uitvoeringen.
De volgende komt er aan. De BPk onder de ABDk geplaatst om het verschil duidelijk te maken.
En Rob, als ik het goed heb, is dit de juiste kleur variant voor de groene
Rest er nog 1
Groeten Frits
Bedankt voor de complimenten,
@Hoontje. Het is onbewerkt en de kleur is zwart. Rob heeft het helemaal goed.
Okay we hebben tot nu toe 2 uitvoeringen.
De volgende komt er aan. De BPk onder de ABDk geplaatst om het verschil duidelijk te maken.
En Rob, als ik het goed heb, is dit de juiste kleur variant voor de groene
Rest er nog 1
Groeten Frits
Pas je dan het raam nog wel even aan in de cabinedeur?frits schreef: als ik het goed heb, is dit de juiste kleur variant voor de groene
Voor de rest: super!
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
- Kleinserie/Commercieel
Ja dat klopt Frits.frits schreef:En Rob, als ik het goed heb, is dit de juiste kleur variant voor de groene
En een gespoten variant (niet het Frits plan v tje)ziet er dan zo uit. Te zien te Houten op 4 Mei a.s.
Groetjes,
Rob
Bouwt modeltreinen van de NS
Vandaag de kapjes in real life mogen zien en ze zien er nog beter uit dan op de foto's. Ook het dichte zijcabineraampje ziet er zeer fraai uit en komt mooi uit!
Jammer genoeg kon ik geen kapje bietsen bij Frits om te spuiten, maar al wel vast vier setjes pantografen aangeschaft vandaag
mvg Bouwe
Jammer genoeg kon ik geen kapje bietsen bij Frits om te spuiten, maar al wel vast vier setjes pantografen aangeschaft vandaag
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
- Moderator
- Contacteer:
Welke panto's en onderstellen en motor raden jullie aan Bouwe en Fred?
Grts Hoontje
Grts Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Hoontje's Creative World op dit forum
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
[Beursbaan Gzve/Gzva] "Kamp Rijen"
[Youtube] Hoontje's How To... in beeld en geluid
[Modulebaan Gilze-Rijen] en [Tilburg Goederen] [Station Gilze-Rijen en Tilburg Goederen] in aanbouw
Uhhh het is het project van Frits, Fred en ik hebben er helemaal niets mee te maken. Frits kennende gaat hij wel een bodemplaat tekenen en deze laten printen. Qua motoren en onderstellen dat zal Frits wel in zijn hoofd hebben zitten
Voor de pantografen zou ik eenbeenspantografen nemen, en dan 2 per treinstel.
mvg Bouwe
Voor de pantografen zou ik eenbeenspantografen nemen, en dan 2 per treinstel.
mvg Bouwe
Het is toch gelukt om een setje kapjes mee te krijgen en het eerste laagje primer zit er al overheen. De detaillering van het dak wilde ik jullie niet onthouden. De foto's zijn op de macrostand genomen.
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Nieuwsgierigheid: waarom heb je de ramen aan de binnenkant afgeplakt voor het spuiten?
-
- Moderator
- Contacteer:
Misschien een misplaatste vraag, maar ik ben eigenlijk helemaal fan van de plan T... mag ik die hier als 'hint' voor een nieuw project neerzetten?
Wat geweldig om naar te kijken! Helaas heb ik geen geld om nu én een airbrush set aan te schaffen en treintjes te bouwen!
Groet,
Hoontje
Wat geweldig om naar te kijken! Helaas heb ik geen geld om nu én een airbrush set aan te schaffen en treintjes te bouwen!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
@ Martin, dit doe ik altijd met kapjes waar ik zelf streepjes transparant styreen achter de raamopeningen plak. De lijm hecht dan beter en ook voor kom je dan dat de spuitnevel aan de binnenzijde van de kapjes gaat reageren met de lijm.
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Hallo Allemaal,
Op de achtergrond druk bezig met een nieuw programma waarmee je de treintjes iets beter kunt weer geven.
Dus om jullie een idee te geven hoe dat er dan uit zou kunnen komen te zien als het werk wat Bouwe verricht allemaal lukt
Zo dus en de andere kant En de Plan T, nou ja als de Plan V lukt moet dat ook lukken maar eerst maar eens deze lijkt me.
Groeten Frits
Op de achtergrond druk bezig met een nieuw programma waarmee je de treintjes iets beter kunt weer geven.
Dus om jullie een idee te geven hoe dat er dan uit zou kunnen komen te zien als het werk wat Bouwe verricht allemaal lukt
Zo dus en de andere kant En de Plan T, nou ja als de Plan V lukt moet dat ook lukken maar eerst maar eens deze lijkt me.
Groeten Frits
pfff, ik ga maar een tunnel bouwen tussen nederland en engeland dan heb ik een reden om ook nederlands materiaal te rijden, wat een strak ding zeg.
Hills and Meadows on social media
For Hills and Meadows video channel please click here
For Hills and Meadows on facebook please click here
Owjee, moet ik ook nog binnen de lijntjes kleuren, Frits?
Hallo Allemaal,
Ik zou maar beginnen met de tunnel Maurits
En Bouwe, Het is je weer gelukt. geweldig.
Okay ik heb ze weer terug De details op het dak zijn heel erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar je kunt toch de verdiepte gesloten raampjes zien zitten. Bouwe bedankt.
Tot zaterdag.
Groeten Frits
Ik zou maar beginnen met de tunnel Maurits
En Bouwe, Het is je weer gelukt. geweldig.
Okay ik heb ze weer terug De details op het dak zijn heel erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's maar je kunt toch de verdiepte gesloten raampjes zien zitten. Bouwe bedankt.
Tot zaterdag.
Groeten Frits
de eerste bouw aanvragen zijn de deur uit voor de tunnel tussen Harwich en Hoek van Holland
Frits en Bouwe,
Jullie hebben jezelf weer eens overtroffen
Ze zien er echt zeer goed uit!!!
Mvg,
Ad
Jullie hebben jezelf weer eens overtroffen
Ze zien er echt zeer goed uit!!!
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
DCC | NL '80 tot heden | Fleischmann Piccolo / Peco | 3D Modellen
Als je het niet meer trekt moet je duwen... :D
-
- Moderator
- Contacteer:
M'n kater na Koningsdag maakt meteen plaats voor blijdschap na het zien van deze strakke treinstellen!
Ge-wel-dig!
Groet,
Hoontje
Ge-wel-dig!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
Ik heb me vandaag de schrampen zitten zoeken naar dit moois op Houten...
Niets gezien / gevonden, en keek er nog zo naar uit
Mvg,
Ad
Niets gezien / gevonden, en keek er nog zo naar uit
Mvg,
Ad
Ons baantje GeordieBurgh (is niet meer), klikker-die-klik hier.
-
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Ad (en anderen)
Ik heb ook verschillende versies van de plan V gezien, zowel kapjes als volledig gebouwde modellen. (Ontdekte er zelfs 1 van THS! onder een stapel 2e hands treinen bij een aanbieder)
Toch ben ik nog wat huiverig inzake de natuurlijke afbraak van het basismateriaal van de kapjes. Heb er ook vandaag in Houten weer verschillende verhalen over gehoord. De een is ervan overtuigd dat het meevalt, de ander zegt dat je treintje binnen afzienbare tijd desintegreerd...
Doch, ze zien er wel geweldig mooi uit!
Groet,
Hoontje
Ik heb ook verschillende versies van de plan V gezien, zowel kapjes als volledig gebouwde modellen. (Ontdekte er zelfs 1 van THS! onder een stapel 2e hands treinen bij een aanbieder)
Toch ben ik nog wat huiverig inzake de natuurlijke afbraak van het basismateriaal van de kapjes. Heb er ook vandaag in Houten weer verschillende verhalen over gehoord. De een is ervan overtuigd dat het meevalt, de ander zegt dat je treintje binnen afzienbare tijd desintegreerd...
Doch, ze zien er wel geweldig mooi uit!
Groet,
Hoontje
Webshop Hoontje.nl
ik denk dat je je niet moet laten leiden tot wat anderen zeggen, want veel mensen zijn heel goed in de klepl// klok verhaal zonder er zelf ervaring mee te hebben.
volgens mij is de bouwer aardig overtuigd van de kwaliteit van de producten en gelet op het feit dat steeds meer en meer producten van dezelfde materialen op de markt verschijnen zal het allemaal wel mee vallen.
Maar ik denk dat de heren, Bouwe, Frits, Jette hier een fatsoenlijk antwoord op kunnen geven, ik als ik er straks aan toe ben heb genoeg vertrouwen in de heren/ producten om ze aan te schaffen.
gr. M.
volgens mij is de bouwer aardig overtuigd van de kwaliteit van de producten en gelet op het feit dat steeds meer en meer producten van dezelfde materialen op de markt verschijnen zal het allemaal wel mee vallen.
Maar ik denk dat de heren, Bouwe, Frits, Jette hier een fatsoenlijk antwoord op kunnen geven, ik als ik er straks aan toe ben heb genoeg vertrouwen in de heren/ producten om ze aan te schaffen.
gr. M.