Hallo ChrisSchachbrett schreef:
Het zijn in principe blokken met stroomloze sectie's,het is goddelijk ouderwets maar het werkt wel!
Een ding is zeker dat de bovenleiding weer terugkomt en er met de panto's omhoog gereden gaat worden!
Daar wordt muziek reclame gereden
Een denkwijze analoog rijden die ik ook terug heb, goddelijk ouderwets terug naar de oorsprong.
Ik ben er met mijn baan ook helemaal in terug.
Weet je hoe echt het is een e loc met zijn sleper tegen de draad, maar o knopjes wat een gepriegel is me dat in mijn Z schaal, draad uitlijnen en solderen met zich mee brengt, zo klein.
Ik was gisterenmiddag weer even een klein stukje met bovenleiding aan het plaatsen.
Mijn vader, hij zei, wat een klere werk, ik had de boel al lang uit het raam geflikkerd
En ik merk als je zo bezig bent, dat hou je niet lang vol, ook al wil je wel, tenminste dat heb ik pijnlijk ervaren nu .
Rug gaat pijn doen, armen gaan als lood wegen de ogen gaan zeer doen, gaat je ook lekker, blweeee scheel van kijken
Vandaar nu het kleine beetjes, na een 50 cm ben je weg
Daaraan kun je merken dat ook jaren gaan tellen..
Hoe zo ontspannen, ga modelbouwen, daar wordt je zo lekker rustig van, dat dan weer wel
N is dat werk met pantograaf tegen draad exact iets wat er voor jou ook veel werk en geduld mee brengt, maar geduld, ja daarin heb jij wel bewezen, dat te hebben.
Ik had dat nooit, geduld, maar nu is dat eigenlijk met alles zo, geduld moet je hebben
Ga je zien
Sterkte met je arm
Die heb je heel hard nodig
Martin de Deugd