Hoi Rik,Rik schreef:Hoi Jos ,
Heb je niks aan mijn tekeningen gehad dan? Anyway, natuurlijk kan ik wat opmerkingen maken, maar ik snap
dat je niet exact de echte situatie na kunt maken en voor wat dat betreft vind ik dat dit plan de werkelijkheid
heel dicht benaderd.
Toch 2 puntjes : het valt me op dat de sporen 11 - 12 en 13 in deze situatie moeilijk te bereiken zijn. Eigenlijk alleen vanaf
het meest linkse spoor komende vanaf beneden. Als de wisselstraat rechts daarvan aan zou sluiten is dit al een stuk minder.
Daar op aansluitend mis ik aan die kant spoor 17. Dit wordt in het echt heel veel gebruikt om vanaf het emplacement te zagen
richting de K sporen ( 11-12-13 ) en spoor 19 van Nedtrain waar klein onderhoud gedaan wordt en ze schuitjes kunnen wisselen.
En in Oudenbosch liggen 2 wissels minder dan in de echte situatie, maar ik weet niet of je wellicht bewust voor deze manier hebt gekozen.
Eigenlijk zou je gewoon een keer langs moeten komen als ik dienst heb![]()
Gr Rik
Jazeker waren je tekeningen waardevol. De combinatie van de tekening en de luchtfoto's gaven me de juiste info

Dank je voor de tips, ik zal ze bekijken hoe ik ze op kan lossen.
En een keer langskomen? WAUW!!!! Dat zou ik heel graag doen.
De andere heren: Hartelijk dank, de scherpe bocht wil ik inderdaad graag weghebben, moet nog even kijken hoe daar de spiraal naar beneden gaat lopen.
Groetjes,
Jos