Jos schreef:die rode band weghalen zag ik niet zitten, krijg je niet 100% strak weg.
Ter plekke even afplakken met een Tamiya tape en dan voorzichtig de rode band verwijderen. Mocht het tape wat slijten, gewoon een nieuw stukkie plakken.
Ziet er verder puik uit!
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Een omspuitsel van een heel andere soort. Als de wielen vierkant draaien, de motor gesmolten en de kast gescheurd, dan kan het model letterlijk op de schroothoop... ergens met wat klimop erover op een vergeten zijspoor op de modelbaan...
Michiel, die loc is wel heel eng mooi geworden zo , groetjes Michiel
"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe" Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.
Ik ben weer eens begonnen aan wat shapeways kappen van Mitchell.
De 2200 kap is ondertussen gespoten en voorzien van decals. Ik ben nog wat onderstellen aan het proberen, een Minitrix 6400 past net niet. Raampjes en buffers volgen uiteraard nog.
van de minitrix 6400 zijn het de printjes van de lampen die niet passen? ik heb er namelijk eentje waar de printjes er af zijn, heb ze wel los in het doosje. in het geval dat ik ook eens een keertje een 2200 wil aanschaffen van mitchel.
Het nieuwe model NS2200 heb ik al gemaakt, maar dan alleen voor 1:120!
misschien dat ik die nog eens aanpas voor 1:160,, maar alleen als Frosted Ultra bij shapeways blijft!
Ik heb vandaag nog een paar van Mitchell's creaties een eerste spuitronde gegeven, moet nog wel een paar plekjes bijwerken zie ik
Maar het zijn wel pokkedingen om af te plakken die kopbakken
Gaat alleen een beetje schuimen als je het verdund, maar voor de rest is het prima te spuiten. Mijn tandarts is altijd verbaasd als ik met blinkende tanden de spreekkamer kom binnenwandelen. Wel een tip: wees ervan overtuigd dat je tandpasta in de airbrush doet en niet de ontharingscreme van de buurvrouw.....
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways