@ Raymond: De 2de laag begint ook al verder te vervormen is al wat gekrompen en de kleur nu al iets lichter geworden (Surface primer 73607 U.K. Bronze Green) ,ook zie je de bodem op sommige plekken weer goed zichtbaar en er komt wat stroming en werveling door.
Het "water" is op moet eerst nog nieuwe bestellen voor ik verder kan
De Bus is echt een beauty , zou bijna een bus station gaan bouwen voor deze Oldtimer bussen

vind het tijdperk ook erg mooi en er zijn best veel van deze bussen in variaties te verkrijgen.
@ Jaap: dank je Jaap , Het kan zeker heftig zijn vooral als het geregend heeft dan zit de stroming er goed in ,best stoer als je daar durft te varen!

, nadeel was dat het verderop op de camping (Nimseck) beneden langs de Nims totaal overstroomt was ,maar je kon er goed forellen vangen en die waren lekker
@ Hugo: Het raamwerk staat idd hoog ,was een foutje

had de poten gebruikt van de vorige tafel maar doordat ik zwenkwielen er onder had geplaats om het geheel verrijdbaar te maken kwam hij een stuk hoger merkte ik pas bij het assembleren op de hobbykamer.
De bovenkant tafel is nu 1,35m vind het geen probleem achteraf ,hoeft niet te bukken of voorover te buigen om het goed te kunnen zien wat ik aan het doen ben ,kan er aan de onderzijde goed bij en bij het aanbrengen van bedrading op een krukje zitten en zo is dat wat comfortabeler dan op de knieën zitten.
De rode vlag met de twee leeuwen is de vlag van Normandie zijn er een aantal keer geweest. , ben naast modelspoor ook bezig met Reenactment WW2 (niet in een grote groep maar met mijn vrouw samen ) doe onderzoek en verzamel over deze periode ,en Militaire modelbouw (Diorama's) 1:35 en 1:16 RC Tanks (Battle Tanks Nederland)
Vandaar de vlag van Normandie.
@ Ronald : De weg is 5 cm breed ,gebruikte eerst altijd wel kant en klere "plak" wegen maar die zijn 3,5cm breed dat is best wel smal met 2,5 cm per weggedeelte komt het wat beter overeen met de werkelijkheid, voor de belijning gebruik ik een wit potlood had zo'n set van Noch gekocht met een buigbare liniaal en dat gaat best wel goed.
Gr. Gerhard
Overdachheim.
Ins Diemeltal.
Tal der Eichhörnchen.
Kleinerbach.
Reenactor WW2.
Modelbouwclub Epe.