Hallo,
Vandaag heb ik draadjes van de rails aan de ringleiding gesoldeerd en ik heb de platen er nu op vast gelijm/geschroefd, dus het echte werk kan nu beginnen

@, Richard
Ik heb wat geschetst op papier maar ben er nog niet helemaal uit, ik wilde de baan simpel houden maar ja dan gaat je fantasie weer de overhand spelen

....waardoor er toch weer meer sporen gaan komen dan wat ik eigenlijk voor ogen had.
Ook loop ik al een hele tijd met de gedachte een heel klein deel van het emplacement Lunetten in mijn baan te gaan verwerken, ik laat dan wel wat sporen weg anders word het te vol.......ik ben gefascineerd door de H0 baan Lunetten op een evenement, volgens mij was dat Rail?
Ook wil ik een heuvel maken in een hoek van de baan met zo'n insnijding net als op jullie mooie baan van de Delftse modelbouw vereniging!!!
Ik hoop dat ik dat voor elkaar krijg?
@,
Nico,
Het schaduwstation zal niet heel vol komen met treinen, want het is maar voor een deel automatisch, de rest regel ik met de hand

En idd het bouwen geeft veel rommel, na het zagen van de planken en lijmen/schroeven is er vandaag nog meer rommel bij gekomen, dus dat word nu echt wel tijd om eens op te ruimen
@,
Gerhard,
Dankje!