Eurospoor 2013

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.

martinb

Re: Eurospoor 2013

Bericht door martinb »

Bedankt voor het delen van de mooie foto's en filmpjes!!

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Ja, dat was toch wel weer de moeite waard vandaag. E-spoor is echt wel huge.....vooral als je er nog nooit bent geweest. Zoals mijn reis- en levensgezel. Voor mij zelf was het ook al weer meer dan 15 jaar geleden dat ik er was. Misschien zelfs 20. Erg mooie banen zo her en der. De baan bij binnenkomst, die Engelse, was echt helemaal übertop! Wat een materieel hadden die gasten ook mee, niet normaal. Qua N vond ik het wat tegenvallen, al was er een Amerikaans baantje waar de sfeer van California wel echt goed was gevangen. Er was ook een h0-baan met Amerikaans thema (steengroeve ofzo) en die was ook uitermate mooi.

Jammer dat je niet bij iedereen dichtbij mocht staan. Soms bijna een meter er vanaf. Jammer, jammer. Dat is op het N-spoor evenement toch wel anders!

Uiteraard even bij The Godfather geweest (dé Hans, jawel 8-) ) en die had zijn winkelketen+magazijn+fabrikantenvoorraad meegenomen. Mijn god, wat een spullen hebben ze.....en alles N. Verder zoeken hoeft gewoon niet meer. We hebben aan de Lubbertjes' ruggen gedacht en ook maar uit medeleven voor het sjouwen het een en ander gekocht.

En als laatste wil ik daar nog even schaaaaaam-te-loos reclame voor maken; ga gewoon naar Hans. Die heeft alles, en wat ie niet heeft regelt en bestelt ie voor je. Het zijn faire prijzen vergeleken met wat van die 'oplichters' zo links en rechts. Tuurlijk, er zitten ook prima lui bij maar completer en alles in N, daar is maar één term voor: N-spoorstore. Hoppa. Amen. Applaus. Traantjes links en rechts. Bla.

(Hans zal wel denken dat die 8,6% naar m'n kop is gestegen, mocht ie dit lezen :roll: )

PS: weet je wat chill is? Dat je vriendin gewoon meegaat, en niet omdat jij dreigt met haar schoenencollectie in de fik te steken. Interessematig is het juiste woord. Heerlijk gewoon!

Afbeelding

martinb

Bericht door martinb »

Jammer dat je niet bij iedereen dichtbij mocht staan. Soms bijna een meter er vanaf. Jammer, jammer. Dat is op het N-spoor evenement toch wel anders!
Snap dat helaas wel dat er soms een tankgracht voor zit. Een paar jaar terug vonden wat "bezoekers" het nodig om letterlijk dingen van mijn baan af te breken, niet om te jatten, maar gewoon om te slopen. Toen had ik er nog geen hekken voor, nu zeker wel. Hoe jammer ook voor de kijkers, maar dat nooit weer. (oh ja en de daders werden niet eens van de beursvloer afgetrapt want "ze dachten dat ze er wel mee mochten spelen".... :evil: )

Groet,
Martin

Volgt het NProject nu op Facebook of Twitter

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Martin, snap ik helemaal. Had in Lochem welgeteld één harry die met z'n trillende pootjes ons even wilde 'helpen'. Trillende pootjes. 1:160. Bovenleiding. Naja, vul zelf maar in. Ik wees 'm daar op en het excuus met droge ogen was: "jjaaahaaaaa maarrikhebthuisooktreintjeshoor!"Tja......

Er waren op E-spoor ook banen waar je dichterbij mocht komen. Vond ik voor de beleving wel leuk. Maar ik snap de eigenaren allicht; niet iedereen 'heeft treintjes thuis en weet hoe je daar mee om moet gaan zeker als het niet je eigen spullen zijn'. De dranghekken waren een welkome hangplek, overigens.

Afbeelding

Detlev

Bericht door Detlev »

Jeroen schreef:PS: weet je wat chill is? Dat je vriendin gewoon meegaat, en niet omdat jij dreigt met haar schoenencollectie in de fik te steken. Interessematig is het juiste woord. Heerlijk gewoon!
Jaja, je blijft gewoon een enorme mazzelpik.

Robert_N-Nm
Moderator

Bericht door Robert_N-Nm »

En de buren de brandweer maar bellen over de kledingkasten die al brandend in de achtertuin stonden gister. :mrgreen:

Fan van Alpenbanen in N(m)

Ron

Bericht door Ron »

Ja, want de schoenen waren al aan de beurt geweest :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Ik rommel maar wat aan!

FidOo

Bericht door FidOo »

Als ik dreig haar schoenen in de fik te steken dan zegt ze: 'ga je gang, ik weet je pincode en heb ik een excuus om 30 paar nieuwe te kopen!'

Dus dat dreigement Helpt helaas niet...

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Detlev

Bericht door Detlev »

Je pincode veranderen is niet zo moeilijk hoor ;)

En verbranden is zonde... Volgens mij kunnen de zolen goed dienst doen als geluidsisolatie onder je rails...

Gesloten