Istie weer, een update
Nou update, meer van: IK HEB WEER EENS WAT GEDAAN!!!!! whoop whoop
Nadat ik vorige week de rechter keerlus heb gelegd ben ik telkens even een vrij uurtje in de schuur geweest (welgeteld 2x) en ben ik begonnen met het plaatsen van de servo's en microswitchen.
De eerste 8 staan en 4 zijn er al helemaal af.
Ff flashback: Ik heb ervoor gekozen om de puntstukken van de code 80 wissels door middel van microswitchen te polariseren. Normaal ben ik geen fan van deze aparaatjes maar omdat ik in dit SS altijd goed toegang houd vind ik het niet erg om er af en toe eens één bij te stellen.
Zoals je kunt zien zijn de bovenste vier al gereed en de onderste vier nog niet. De draden zijn al wel gesoldeerd, de microswitchen moeten nog geplaatst worden. Als deze 8 klaar zijn moeten er nog een aantal draden vanaf de relaiskaart HPP4 naar de wissels toe. Onderin moet ik de wissel van de keerlus en de twee ervoor middels twee relais van blokspanning voorzien.
Van de week maar eens twee 5V HPP4 printen assembleren
Even een close-up van de servo's, de witte buisjes zijn simpele wattenstaafjes. Werkt ideaal
De komende week word het weer krap met tijd, heb veel ombouwwerk liggen. Maar volgende weekwoensdagavond komt Cybertinus een avondje helpen aan de baan. Zien dat ik dan een lekkere slag kan maken.
Cheerz