Thanks, Raymond. De kolenbakken hebben een lading ja, maar die kun je er zo uithalen, lijkt me. Ik weet niet of dit je vraagt beantwoordt, trouwens...
Helaas kwamen we vandaag sinds vanochtend niet verder dan +-300 KL-km's. De reden noopte me om de boel weer veilig binnen te zetten. Toch wel weer FF fijn kunnen rijden. Binnenkort maar weer even gruwelijk hard beunen met de scenery enzo. Dat is echt nog een hele klus. Het is leuk om te doen, maar ik zie altijd op tegen het houtwerk voor zo'n frame. Rotsen hakken enzo is nog wel leuk. Ik heb al wel de ideeën in mijn hoofd te zetten van wat waar moet komen, en vooral: in welke volgorde. Gelukkig is het een open-frame constructie, want ik moet nog de nodige electronica monteren voor de toekomstige seinen. Zucht....daar gáát m'n geld.
Genoeg geleuterd. Nog een paar plaatjes. Helaas niet die zonnige van gisteren, maar ja....
Vandaag heeft de 120 ook weer de nodige tijd gereden.
...want langs de Rijn hoort ie wel: de goeie ouwe EC Rembrandt. Inclusief de panorama wagons. Jammer dat die tegenwoordig niet meer meedoen.
Ding rijdt nog altijd top: fluisterstil en ook lekker sterk. Op mijn scheve terras moppert deze niet om 10 van deze wagons omhoog te trekken.....daar waar de 101 met diezelfde sleep wat begint te slippen hier en daar.
Close-upje....
Preiserlein-view....
Ik heb die wagons al jaren. En jaren geleden heb ik van die koersborden gemaakt. Knippen kon ik toen nog niet, zo te zien...
Wat chemie dan maar.....
Alles lekker vuil ook...
En die Traxxjes wissel ik af en toe gewoon om. Kan de een schoongemaakt worden, de andere rijdt lekker door.
....wat dichterbij....
..nog dichterbij....
En vanaf de denkbeeldige heuvel.....
Dan maar weer wat wijnrankjes maken vanmiddag.......
J.