hier komt de eerste lok met een stofloos trein aanrijden .
![Afbeelding](https://live.staticflickr.com/65535/54112340799_bc6b4a6683_c.jpg)
De ander rijden ook met wagons het station binnen
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
mvg Sjaak
Ik bedoelde de StofArmLos trein Wouter
Dat restaurant stond op de garagebaan ook al ,blijf het een leuk gebouw vinden dat niet misstaatRaymond (UK) schreef: ↑07 nov 2024 12:46 Mooi gezicht zo Sjaak!
Dat restaurant blijft een leuk ding. Die had mijn vader vroeger (bijna 50 jaar geleden) ook op z'n baan staan. Volgens mij heeft mijn zoon die nu.
Helaas je niet gezien Raymond maar het was ook barsten druk daar in Houten ,
Hoi Raymond ,Raymond schreef: ↑09 nov 2024 22:21 Hoi Sjaak,
Ja ik heb 4 Benelux plan W rijtuigen gevonden vandaag op de beurs!
En ook een (nieuw in doos) Fleischmann DB br 260 in oceaanblauw/beige (digitaal), daar was ik al zolang naar op zoek en nu eindelijk dan toch gevonden
Ik heb jou wel gezien met (ff de naam kwijt(Fred?)) jou vriend die schipper?
Jullie liepen te ver weg om wat te roepen naar jullie, ga niet schreeuwen
Ben benieuwd wat jij hebt gekocht!
Groet,
Raymond
Het was een leuke dag zo je zag maar foto's heb ik niet gemaakt was zeer druk daar .Raymond (UK) schreef: ↑09 nov 2024 11:17 Maak er maar een leuke dag van. Misschien wat foto's ook? Het is net even te ver om langs te rijden hier vandaan![]()
Hoi Raymond , die ick rijtuigen zijn zelden op MP of Ebay ,zelf heb ik ze in de goede tijd nog gekocht .Raymond (UK) schreef: ↑12 nov 2024 21:29 Zal volgende keer eens kijken of dit kunnen mixen als we in NL zijn. Mijn oudste zoon is ook bezig met N. Ik wil ook wat NS ICK rijtuigen en die komen hier nooit voorbij op eBay. (Ja op een Duitse baan)![]()
Die P&O container wagon is mooi trouwens Sjaak. Die heb ik zelf (nog) niet.
Zo te zien hangt Sjaak al aan de lamp om die foto te kunnen makenRaymond (UK) schreef: ↑14 nov 2024 21:39 Die drone foto is inderdaad indrukwekkend!!
Oppassen dat je niet tegen je plafondlamp aanvliegt
bpieters schreef: ↑14 nov 2024 22:31Zo te zien hangt Sjaak al aan de lamp om die foto te kunnen makenRaymond (UK) schreef: ↑14 nov 2024 21:39 Die drone foto is inderdaad indrukwekkend!!
Oppassen dat je niet tegen je plafondlamp aanvliegt![]()
Maar mooi spul die lange slepen.