Fantasia
Re: Fantasia
Ziet er erg mooi uit Rob!
Leuk gedaan ook dat filmpje. Geeft een goed beeld om zo'n mooi en natuurlijk kleurenspel te krijgen.
Leuk gedaan ook dat filmpje. Geeft een goed beeld om zo'n mooi en natuurlijk kleurenspel te krijgen.
Vriendelijke groet,
Paul Franje.
Paul Franje.
Ik dacht bij het begin meer aan een paardevijg.Jos schreef:IJzerhoudende grond zo te zien, roest al goed
Mooi man.
Groetjes,
Jos
Mvg
Wim.
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Mot je een veeg hebben
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
hoi rob, ziet er erug goed uit man.
ook gaaf om dat zo versneld te zien
groetjes jeroen
ook gaaf om dat zo versneld te zien
groetjes jeroen
klein maar fijn, een n-baan van 1,6m x 1,2m
Tjonge,
Wat Sjaak met zijn vinger kan, doe jij met een kwastje
gr. Ron.
Wat Sjaak met zijn vinger kan, doe jij met een kwastje
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
- Elektronica/Commercieel
en een beste ookWim Ros schreef:Ik dacht bij het begin meer aan een paardevijg.Jos schreef:IJzerhoudende grond zo te zien, roest al goed
Mooi man.
Groetjes,
Jos
Mvg
Wim.
-
Mannuh.................
Weer dank voor de vooral negatieve maar zeer zeker positieve reacties
De kleur is niet helemaal wat ik verw8 had maar toch wel leuk, morgen als het vocht er een beetje uit is zal ik de foto's plaatsen en dan de mening vraguhhh
Weer dank voor de vooral negatieve maar zeer zeker positieve reacties
De kleur is niet helemaal wat ik verw8 had maar toch wel leuk, morgen als het vocht er een beetje uit is zal ik de foto's plaatsen en dan de mening vraguhhh
Grtzz Rob
-
Frans,
Het heeft ff geduurd. Ben wel zeker dat het inmiddels droog is
Maar goed veel gedaan, Rijswijk gezien maar wel inspiratie gehad De baan gaat inmiddels steeds beter rijden door al het testen en links en rechts de nodige vijl operaties uit te voeren. Af en toe een beetje extra prut op de berg welke al aardig naar mijn zin wordt
Bijgaand foto's van de stand van zaken
Daarnaast vandaag even een BR 146 voorzien van Led verlichting. De originele verlichting was me te geel. Daar de lichtgeleiding van Minitrix niet zo goed is als bij Fleischmann heb ik hier een wat andere manier, welke ik tzt op mn website zet, toegepast. De verlichting is nu zo helder dat er gedimd moet worden omdat e.e.a. anders wel heel erg schijnt.
Het bovenste licht is losgemaakt van de licht geleider en heeft een aparte led. De onderste 2, zijn Duo led's rood/wit
Het heeft ff geduurd. Ben wel zeker dat het inmiddels droog is
Maar goed veel gedaan, Rijswijk gezien maar wel inspiratie gehad De baan gaat inmiddels steeds beter rijden door al het testen en links en rechts de nodige vijl operaties uit te voeren. Af en toe een beetje extra prut op de berg welke al aardig naar mijn zin wordt
Bijgaand foto's van de stand van zaken
Daarnaast vandaag even een BR 146 voorzien van Led verlichting. De originele verlichting was me te geel. Daar de lichtgeleiding van Minitrix niet zo goed is als bij Fleischmann heb ik hier een wat andere manier, welke ik tzt op mn website zet, toegepast. De verlichting is nu zo helder dat er gedimd moet worden omdat e.e.a. anders wel heel erg schijnt.
Het bovenste licht is losgemaakt van de licht geleider en heeft een aparte led. De onderste 2, zijn Duo led's rood/wit
Laatst gewijzigd door Rob Fongers op 16 dec 2010 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Grtzz Rob
ziet er gelikt uit rob, fantastisch wat je met een vijg kan doen.
mooi effect zo met die ledjes, hoe heb je dat gedaan
groetjes henry
mooi effect zo met die ledjes, hoe heb je dat gedaan
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
Mooi gedaan, Rob. Zowel de berg als de 146. De kleuren vind ik apart, maar de structuur vind ik erg gaaf van de berg. Met groen erop moet het er trouwens wel heel stoer uit gaan zien verwacht ik.
Ik kijk trouwens uit naar je ombouwverslag, want ik heb hier ook nog wat MTX loks waar LED-verlichting niet zou misstaan.....
J
Ik kijk trouwens uit naar je ombouwverslag, want ik heb hier ook nog wat MTX loks waar LED-verlichting niet zou misstaan.....
J
De berg schiet goed op Rob.
Een verslagje van het inbouwen van de (duo)leds (met types enzo) zou ik wel waarderen, aangezien dit klusje ook wil gaan doen!.
Greetz, Jeroen
Een verslagje van het inbouwen van de (duo)leds (met types enzo) zou ik wel waarderen, aangezien dit klusje ook wil gaan doen!.
Greetz, Jeroen
Hoi Rob
je kan zien dat de aarde opwarmt, ook in Fantasia. Zit behoorlijk wat corrosie op
groetjes
Daan
je kan zien dat de aarde opwarmt, ook in Fantasia. Zit behoorlijk wat corrosie op
groetjes
Daan
cc2000 - staerz BM - WD - trix bezetmelder - rosoft xtreme keerlus- rauthaus slx825
Gaaf gedaan met die leds!
mvg Bouwe
mvg Bouwe
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
-
Ziet er inderdaad wel gaaf uit met die Leds.
Met die berg gaar het ook zeker goed komen,het ziet tot nu aan toe uitstekend uit.
Gr Chris
Met die berg gaar het ook zeker goed komen,het ziet tot nu aan toe uitstekend uit.
Gr Chris
Gr Chris
Tauernbahnstrecke ÖBB N Spoor,Wir bauen fur Sie !!!
https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.p ... start=3900
Bahnfahren ist ÖBB!!!
www.youtube.com/@Kaponiggraben
Bahnfahren ist ÖBB!!!
-
Hallo Jos,
Je werkt toch niet bij een of andere bekende lampenboer uit Eindhoven.
Gr Chris
Je werkt toch niet bij een of andere bekende lampenboer uit Eindhoven.
Gr Chris
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Nee bij de zelfde maar dan in roosendaal anders moet die wel heel ver rijden
mvg vincent
mvg vincent
vincent
www.elfd.nl
www.elfd.nl
-
Ik was er bang voor!!!
Gr Chris
Gr Chris
Gr Chris
Bahnfahren ist ÖBB!!!
Bahnfahren ist ÖBB!!!
-
Mooi gedaan met verlichting van de locomotief. Mont Maché ziet er ook goed uit.
Fred The Railroader
-
Tx Mannen
Grtzz Rob
mooi hoor meneer rob de bos
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---