Ja inderdaad zeg, pfff ben over de hoogte nog niet uit. Wel dat ik de versmalling halverwege ga maken en de boog hou zoals mast 2. Morgen eens zien of ik daar wat verder mee kan komen.
Vandaag heb ik het stationsplein opgeleukt door er wat scene's op te zetten.
natuurlijk de figuranten op het station. De eerste is reeds gearriveerd en neemt afscheid van zijn geliefde
(viespeuk)
Maar de liefde is vollop aanwezig op het plein (Op die manier is mijn wederhelft weer wat meer megaand met de hobby
)
Een vers echtpaar op de drempel van een wilde avond. De gasten zijn nog wat verlaat. Na verluid zwerven ze nog ergens in Houten rond
Dit word straks een ware bruiloft
Het auto'tje krijgt verlichting en gevaren knipperlichten
Laat dan heel toevallig iets verderop een nieuw huwelijk op stapel zijn. Karl heeft een band geregeld en gaat voor de favoriete worstenkraam van de regio door de knieen om zijn Marianne de hand te vragen. Zou ze ja zeggen
(
niet doen domoor)
De werknemers van G. Klompe GmbH vinden het allemaal wel best. Zij zijn druk bezig om de oude riolering te vervangen. Gunther vind het wel even welletjes en gaat er nog eens goed voor zitten op de Dixie (bedankt bart (lemland) voor de donatie)
Het busje krijgt morgen decals, deze zijn net geprint en worden nog aangebracht. Verder ga ik daar nog een knipperinstalatie maken en wat kleuren toevoegen.
Het auto'tje krijgt verlichting .
Verder heb ik diverse decals van gisteren gewoon aangebracht. Zo heeft het station een DB logo gekregen en de parkeerplaats van het Hotel een 3-tal P borden. Maar natuurlijk heeft het Hotel zijn borden ook eindelijk hangen:
Er hangt er nog één om de hoek aan het pleinkant.
Daarbij ben ik ook wat aan het schuiven gegaan met auto's op de parkeerplaatsen. Er mag zeker nog wel eea aan de plastic stulpsels gedaan worden.
Word vervolgt
Groetjes