![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Groetjes,
Jos
Klopt, en dat duurt jaaaaren voor ze weer terug komen.D-Mon schreef:die zijn toch allemaal omgekapt..
Ik heb nog niks over een baan gezegd, dat zit er waarschijnlijk voorlopig nog even niet in. Maar wat het ook wordt, het gaat aan jullie kant gebeuren.Ron schreef:Aan welke kant vaan de aardbol wordt de nieuwe baan gebouwd?
Hoi Paul, die is idd te koop, maar ik denk dat verzenden naar NL een beetje in de papieren gaat lopen.. (meer dan de prijs van de vitrine)Paul B schreef:Ik verheug me al op het volgende project. Zal vast nog mooier worden.
Mocht je trouwens nog van plan zijn om die geweldige vitrine van je te verkopen, dan hou ik me van harte aanbevolen
Hoi Michiel,neudalhausenstadbahn schreef:Edwin, ik heb even naar het eindresultaat een pagina terug zitten kijken en ik kijk er met gemengde gevoelens naar. Ik heb dit topic heel lang gevolgd omdat jij mooie stukjes landschap weet te maken. Als ik kleine hoekjes van dicht bij bekijk ziet het er heel goed uit maar zo gouw een foto van iets verder weg is genomen valt gelijk de overkill aan rails en treinen op. Daardoor doet het voor mij gelijk weer heel onnatuurlijk aan en ik vind dat jammer en ik vind dat het afbreuk doet aan jou modelbouw kwaliteiten.
Ik zou je dan ook voor een volgend project het volgende willen mee geven: Leg veel minder rails in het zicht en dan vooral veel minder lagen rails. Als je vanuit 1 oogpunt meerder spoorlagen zichtbaar legt zou ik proberen dat op een realistische manier in te passen. Als je op ruimtelijk gebied het ook een meer realistische invulling gaat geven bij een volgend project denk ik dat je iets heel moois neer kunt gaan zetten.
Groetjes Michiel