[Polar Express] kerstcirkelbaan poging 2

Laat anderen meegenieten van je N-spoorbaan / Collectie.

BenQ

Re: [Polar Express] kerstcirkelbaan poging 2

Bericht door BenQ »

Maarten,
Moest wel flink blazen om al het stof te verwijderen. :lol:
Gefeliciteerd met je 46e verjaardag en veel spoorse jaren.

Hoe staat het met dit baantje ?

Met vriendelijke groet,
Ben

Neuffen 4, gestopt met bouwen

The Railroader

Bericht door The Railroader »

Heel leuk baantje, en die vrachtwagen helemaal. Hoe is de trekker omgebouwd? Van harte gefeliciteerd! :D
Laatst gewijzigd door The Railroader op 28 dec 2016 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred The Railroader

Wablo

Bericht door Wablo »

Maarten,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
gr.
Bert

Onderwerp starter
maarten
Moderator

Bericht door maarten »

Bedankt mannen.

@Ben: het baantje bestaat nog steeds ook al gebeurt er niet veel door tijdgebrek. Ik ben wel bezig (geweest) met wat gerelaterde zaken zoals 3D geprinte raamkozijnen en het bestuderen van de (om)bouw van een Scenicruiser (Greyhound-bus) naar MCC. Behalve het in primer spuiten van de kap nog niets om te laten zien. Gewoon te weinig tijd helaas. Morgen de hele dag gereserveerd voor mezelf, plan is om lekker te gaan hobby-en. 8-) Overigens in Zutphen (bijna twee weken geleden) bezig geweest met een busstation, maar daarover zal ik elders nog over berichten.

@Fred: In de trekker zit alleen de aandrijving en de verlichting, de rest zit in de oplegger, daar is immers plek zat. Ik ben ook niet van plan om zonder oplegger te gaan rijden ;). Deze vrachtauto heb ik niet zelf omgebouwd, deze is 'professioneel' omgebouwd. In de ombouwplanning zitten nog een ambulance en een bus. Daar zal ik tzt nog wel een topic aan wijden. Omdat ik nog geen MCC-baantje/testcircuit heb is dat echter allemaal wel wat lange termijn werk helaas. Beetje kip en ei verhaal ook natuurlijk, je kunt wel ombouwen maar zonder baantje kun je niet testen. Nu vind ik ombouwen boeiender dan een (test)baantje aanleggen, maar dat is eigenlijk niet handig. :oops: Maar verder dan plannen maken en oplossingen bedenken kom ik nog niet.

Kortom, plannen genoeg maar geen tijd voor de uitvoering. :roll:

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.
Plaats reactie