Michiel schreef:Hoi Freddy,
weet je, je hebt gelijk. Ik moet niet teveel zeuren, niet teveel "willen", maar gewoon lekker gezellig bouwen wat ik leuk vind. De "historische waarde", het niet helemaal "waarheidsgetrouw" zijn,... so what! Als ik er maar lol aan beleef. Meer moet dat niet zijn!
Thanks Freddy, ik weet weer wat doen!

Michiel,
Ik zal de laatste zijn die het woord "zeuren" zou gaan gebruiken.
Waarom denk je dat ook ik nog steeds niet begonnen ben aan de baanopbouw
Ook ik heb een project in mijn gedachten, die eigenlijk bijna onmogelijk is, zoals ik het in eerste instantie
had bedacht. Als ik het op die manier had willen doorvoeren, had ik geheid mijn hofdame op mijn dak gehaald
omdat ik dan wel een erg groot deel van de zolder nodig ben.
Mijn geluk is alleen, dat ik niet vast zit aan een bepaald station of gebied wat ik na wil buwen, waardoor
aanpassingen een beetje makkelijker zouden moeten zijn, maar ja, ook dan snap je het wel.
Inleveren is het laatste wat een mens wil, of het nu om geld gaat of om grote van een baanplan
Inmiddels besloten, dat ik nu eerst ga beginnen met het bouwen van de schaduwstations, zodat er tenminste alvast gereden kan worden. Ondertussen verder tekenen aan bovenbouw en de diverse station, voor de tijdperken, en dan maar passen en meten of ik het kwijt kan.
Zoals het er nu naar uitziet kan ik 2 stations permanent plaatsten (wel modulair opgebouwd) en zal het laatste station als
module steeds bijgeplaatst moeten worden.
Kortom, ook hier nog genoeg hoofdbrekers hoor, maar ook dat maakt de hobby leuk.
En Michiel, juist door nu al met delen te beginnen, zo dacht ik uiteindelijk, heb ik toch al het plezier van het bouwen, en
wie weet wat de toekomst mag brengen, en kan er over 10 jaar ineens veel meer dan nu. (of minder natuurlijk

, maar dat zien we dan wel weer)
Tijd is de sterkste factor, zegt mijn schoonzuster altijd
mvg
Freddy