Aankondiging: 28/29 mei 2016 Station N-spoor!!

Een beurs of evenement, plaats hier uw bericht.

Jesse

Re: Aankondiging: 28/29 mei 2016 Station N-spoor!!

Bericht door Jesse »

Ik moet grote moeite doen de kleine cijfers te ontcijferen... zie ik mij daar links onderin staan?
Overigens is zojuist de auto er mee opgehouden, dus er is nog een kleine logistieke uitdaging voor het weekend. Gelukkig is het baantje niet groot. :)

met vriendelijke groet, Jesse

vriend

Bericht door vriend »

Beste mensen,

Nog even geduld en station N-spoor kan los.
Ook wij zullen aanwezig met een stand en de voorbereidingen zijn al geruime tijd aan de gang.
We hebben weer wat verschillende bomen gemaakt, hoofdzakelijk voor de N-rijders, die hun baan willen opleuken, maar ook aan de H0-rijders hebben we gedacht.

Dus laat u verrassen, met u scenery vragen kunt u bij ons terecht en wij trachtten u een duidelijk antwoord te geven.

Afbeelding

Natuurlijk hebben we ook andere spullen mee, waaronder verschillende kleuren grassen en strooimaterialen, struikjes, enz.enz.

Groeten van Jaap & Jarno

olaf99

Bericht door olaf99 »

Hallo

Eindelijk de lang verwachte opstelling. :D
De cijfers in de tekening zijn inderdaad erg onduidelijk. Een leesbare versie is welkom.
Verder ziet de indeling er netjes uit. Mensen kunnen er mooi rondlopen en aan elke kant is wat te zien.
Het valt me ook op dat ik nieuwe namen zie en er zijn een paar namen niet in de lijst. Ik mis bijvoorbeeld Railmagazine. Dus klopt de deelnemerslijst nog wel die op de site staat?

Olaf

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel

Bericht door martindomburg »

Hoi Olaf,

RM is inderdaad niet in het lijstje verwerkt. Slordig, word meegenomen in de revisie.

De lijst op de website zou moeten kloppen met deze indeling, mocht je een fout ontdekken dan horen we dat graag :D

neudalhausenstadbahn

Bericht door neudalhausenstadbahn »

neudalhausenstadbahn schreef:Op de deelnemerslijst sta "ik" bij de deelnemende modelbanen, maar "wij" horen als Demoteam Imherloher Bahnhof bij de demonstraties thuis.

Edit 22-2-2016: ik zie dat dat inmiddels aangepast waarvoor mijn dank.

Groetjes Michiel
Ook ik kreeg vanavond de voorlopige indeling en daar is weer geen "Demoteam Imherloher Bahnhof" te vinden maar wel "Michiel Demo". Wij hebben voor ons allen die permanent of als gast deel uit maken van ons demoteam een hele heldere en herkenbare merknaam gekozen. Ik vind het dan ook vervelend daar steeds weer allerlei andere namen voor op te zien duiken waarbij wij er dan maar vanuit gaan dat Demoteam Imherloher Bahnhof bedoelt word omdat mijn voornaam er in vermeld staat.

Ps; ik heb dit ook per mail aangegeven.

Groetjes( ook namens de andere leden) Michiel

"Demoteam Imherloher Bahnhof, das demoteam für Ihre Modellspur Messe"
Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel

Ik zie het inderdaad,

Erg jammer dat dit gebeurt, denk ook dat ik namens het gehele bestuur wel mijn excuses kan geven hiervoor.

We zijn de afgelopen weken echt heel druk geweest met de indeling, na geloof ik 26 versies hiervan hebben we nu de definitieve vrij gegeven. Om eerlijk te zijn kwamen we gewoon een hal tekort :lol: Maar goed, daarbij is er door ons niet goed op de benaming gelet. Leerpuntje voor volgend jaar!!

We zullen dit zeer spoedig aanpassen!!

Edit, kon het niet laten de hele lijst eens na te lopen:

Afbeelding

neudalhausenstadbahn

Dankje Martin, groetjes Michiel

Modelbouw hoeft niet duur, moeilijk of ingewikkeld te zijn, het is een kwestie van durven doen en leren van niets iets te maken.

Hookies

Bericht door Hookies »

Wat is nu de plek voor die fotografie workshop?

Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.

Ipio

Bericht door Ipio »

Denk nummer 55 Martin :mrgreen: :D :mrgreen: :D

mvg. Marc

Met Vriendelijke Groeten,
Marco

Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel

De workshop Fotografie zal gehouden worden in een zaal naast de kantine. Hier kan Ad in alle rust zijn workshop geven!

Hoontje
Moderator
Contacteer:

Bericht door Hoontje »

[Moderator bericht]
*Op verzoek openingspost aangepast zodat alle belangrijke informatie uit dit topic snel en overzichtelijk is terug te vinden voor u als bezoeker*

Groetjes,

Hoontje

olaf99

Bericht door olaf99 »

Hallo

@ iedereen, op http://www.stationnspoor.nl/indeling.html kan je een pdf tekening downloaden wat wel goed te lezen is. :D

Nou ik heb toch nog wat gevonden.
nr. 53 en 56 kan ik niet in de deelnemerslijst vinden.

Ben verder ook aan het puzzelen gegaan en jullie zouden e.v.t. nr. 15 met 24 kunnen wisselen en nr 3 kan met nr 32 verwisseld worden. Hierdoor komen 2 winkels naar de buitenrand en 2 modelbaan naar de binnenkant.
Railmagazine zou dan e.v.t naast nr. 13 kunnen.

Olaf

Peter Ruifrok

Bericht door Peter Ruifrok »

Hoi, ik zie dat Hans (nr 7) en ikzelf (nr 54) misschien iets ver van elkaar staan. Kan dat niet helemaal overzien, want ik weet niet hoe groot de hal is en hoeveel ruimte iedereen krijgt. Maar ik ken de stand van Hans, dus een inschatting valt te maken. Ik had me gezien het onderwerp (Railmaster) min of meer in overleg met hem opgegeven. Ik vind m'n toegewezen plek prima, maar is dat met Hans overlegd? Jullie hoeven wat mij betreft niet te gaan puzzelen. Ik neem aan, dat er goede redenen zijn waarom iedereen staat waar die staat (onderwerpen bij elkaar of juist niet, leuk gevarieerd gebeuren, etc. etc.), en ik weet dat het een hele klus is, en uiteindelijk kun je niet iedereen tevreden stellen. Maar ik zou het wel fijn vinden te weten dat dit in overleg met Hans is gebeurd. Overigens, mijn complimenten voor het organiseren, een hele klus! En dat allemaal "neben bei".

Windows 11, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC

Pleun

Bericht door Pleun »

olaf99 schreef:Nou ik heb toch nog wat gevonden.
Zou één van die twee niet een kleine stand/vitrine van Piko zijn?
Dit is natuurlijk DE ideale gelegenheid voor zijn hen om de 1200 te showen, eventueel in een prototypeversie.

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel

Peter Ruifrok schreef:Hoi, ik zie dat Hans (nr 7) en ikzelf (nr 54) misschien iets ver van elkaar staan. Kan dat niet helemaal overzien, want ik weet niet hoe groot de hal is en hoeveel ruimte iedereen krijgt. Maar ik ken de stand van Hans, dus een inschatting valt te maken. Ik had me gezien het onderwerp (Railmaster) min of meer in overleg met hem opgegeven. Ik vind m'n toegewezen plek prima, maar is dat met Hans overlegd? Jullie hoeven wat mij betreft niet te gaan puzzelen. Ik neem aan, dat er goede redenen zijn waarom iedereen staat waar die staat (onderwerpen bij elkaar of juist niet, leuk gevarieerd gebeuren, etc. etc.), en ik weet dat het een hele klus is, en uiteindelijk kun je niet iedereen tevreden stellen. Maar ik zou het wel fijn vinden te weten dat dit in overleg met Hans is gebeurd. Overigens, mijn complimenten voor het organiseren, een hele klus! En dat allemaal "neben bei".
Hoi Peter,

Nee zover bekend bij mij niet, Mischa is ermee belast geweest, als hij ervan op de hoogte zou zijn was dat wel gebeurd hoor. Vermoed dat Hans dat is vergeten door te geven :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie geen probleem om het te wisselen, doe even een email aan info@9mm-shop.nl o.v.v. indeling Station N-Spoor.
Leg Mischa even uit wat je wens is en hij kan jou beantwoorden of het mogelijk is.

Groetjes

Ipio

Bericht door Ipio »

Beste Olaf,

olaf99 schreef:
Nou ik heb toch nog wat gevonden.

Olaf, nummer 53 staat tussen 31 en 54 in en nummer 56 staat tussen 15 en 99 in.
volgens de plattegrond.

mvg. Marc

Met Vriendelijke Groeten,
Marco

Nederlandse "NS - Multi Level Baan" tijdperk III, tot VI.

olaf99

Bericht door olaf99 »

Hallo

Ja ze staan wel op de lijst bij de plattegrond maar niet op de deelnemers lijst : http://www.stationnspoor.nl/dedeelnemers.html Dus ik weet dus niet of ze nu een modelbaan hebben of dat ze een winkel hebben.

Olaf

piksov

Bericht door piksov »

2 tips voor de mensen die met de auto naar Hilversum komen:

1) hou je aan de max. snelheid van 50km zo gauw je vanaf de A27 Hilversum binnenkomt, op het Oostereind staat een flitspaal!

2) De locatie is alleen bereikbaar via de Arena, gaat het niet proberen via de Soestdijkerstraatweg, dat gaat je niet lukken (bussluis enz....)

Guus

FidOo

Bericht door FidOo »

NR53 is John Siemons en is een Clublid van ons die met een eigen baan komt, het zelfde verwacht ik voor nummer 56.

M.v.g. Joost van Dijk

Lid van: MC Lima Bravo
Bouwt momenteel: Modulebaan (Kiel-Nordhafen)"

Jeroen

Bericht door Jeroen »

Kijk, ga ik toch nog ff zeiken.... Is het niet wat krap bemeten allemaal? Mijn baan meet qua oppervlakte (het is een L-vorm) 370x230. Ik weet niet of ik dat nu wel juist doorgegeven heb....

Grtz,

Jeroen

Afbeelding

Onderwerp starter
martindomburg
Elektronica/Commercieel

Jij zeiken? 8-) Doe je maar in de cockpit :ugeek:

Je hebt 3x2 opgegeven, maar zo te zien is er nog wel eea te winnen. Hebben we rekening mee gehouden

Thalys
Kleinserie/Commercieel

Bericht door Thalys »

Ook hier de laatste voorbereidingen voor komend weekend. Ik sta samen met de boys van de Beneluxspoorforum baan in stand 98. Vooral veel scenery zaken staan hier nog op het programma om het een en ander netjes te laten ogen. Heb er veel zin in komend weekend.

Gr,

Wesley

Met Vriendelijke Groet,

Wesley Munnik

https://www.modelspoordesign.nl/

neudalhausenstadbahn

Ik zit onder tussen te wachten op droog weer om de voorbereidingen voor mijn demo af te kunnen maken en volgens weeronline zou dat vanaf woensdag moeten gaan lukken.

Het beursweekend word hier vrijdag al geopend met een BBQ. Ik ga met Bjorn mijn BBQ's in wijden( de karper ligt al in de vriezer) en ondertussen gezellig bieren.

Zaterdag avond gaan we na afloop van de beurs "Happy Italy" in Arnhem eens uitproberen en zondag is het ergens onderweg snel wat happen, dan zo snel mogelijk bij mij thuis mijn zooi droppen zodat ik op jacht kan( met de trein de bus inhalen) naar een vriend van mij om hem op bus nog gezelschap te houden.

M'n pa die rijd als nog met de auto het hele weekend want met de trein bleek om meerdere redenen( waaronder door NSR verkeerd gecommuniseerde werkzaamheden rond Utrecht) geen optie.

Groetjes Michiel

H@Ns
N-spoor

Bericht door H@Ns »

Hallo,

Bedankt voor de reacties zover.
Maar er komen toch wel meer van jullie naar Hilversum komend weekend!
Het is een uniek N-Spoor evenement en dat mogen jullie echt niet missen!
We hopen dat jullie het N-Spoor evenement weten te waarderen en in grote getale naar Hilversum komen.

Tot in Hilversum.

groet,

Hans :D

https://www.n-spoorstore.nl/nl N-Spoor modeltrein toebehoren

https://www.n-spoorforum.nl Ontmoetingsplaats voor N-Spoorders

Marksintpancras

Bericht door Marksintpancras »

H@ns,. :D ik ben van de partij.
Ik kom zondag gezellig langs, ivm de formule 1 kijken op groot scherm :lol:

Met vriendelijke groet, Mark

Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Plaats reactie