Even weer een update. De baan is gelegd, de afgelopen dagen heb ik alle hellingen, bruggen enz aangebracht.
Even wat foto's voor het overzicht.
De camera gaat van linksonder naar rechtsboven in het baanplan.
Hier moet t.z.t. een haventje (of iets dergelijks) komen, nu alleen een grote lus.
De klimspiraal op zijn definitieve plek.
Het deel linksboven. In het midden de in- en uitgang van het station (dat komt nog wat verder uiteen te liggen). Bij het raam 2 sporen die bovenlangs gaan.
Het station met de brug er overheen.
Grote lus rechts (rode spoor), testlocje, rechterzijde van het station. Stationssporen liggen er nog wat geknikt bij...
Door het mangat zie je een deel van het schaduwstation.
En het rechter deel met het betere bruggenwerk.
Het eerste testrondje is gereden zonder brokken. Nu wordt het tijd om de hoogtes goed af te stellen, de rails er goed op te leggen en verkantingen en dat soort dingen in orde te maken. Het testlocje (een Minitrix DHL Taurus) neemt alle hellingen zonder problemen, maar uiteraard moet er met alle locs getest worden, met het bijbehorende stammetje aan de haak. En wat bescherming tegen het van het viaduct af vallen van materieel is ook wel handig.
En nog een plaatje van de metro-constructie bovenop het viaduct...
Hoe ik dat ooit qua scenery ga inpassen weet ik nog niet, daar ga ik nog over nadenken.
Na het in orde maken van de grondplaten, bruggen enz. wordt het tijd om draden aan de rails te solderen voor voeding en bezetmelders. En dan Koploper instellen en testrijden. Maar eerst nog even een handige blokindeling bedenken en wat extra bezetmelders bestellen...