Hi Evo,
je begrijpt het niet....ík ben vereerd met zo'n commentaar! Maarre...ik reageer ook op draadjes, echter ben ik hier op dit forum niet zo verschrikkelijk actief. Ik vind dat redelijk jammer, maar ik ben nou eenmaal 'gewend' aan het posten op BNLS. Bovendien hoef ik mijn foto's dan ook niet te resizen, wat ik hier wel moet, en dat vind ik gewoon zonde van de foto, en zonde van mijn tijd. Ook kost op 2 fora posten mij al tijd genoeg, en tijd is altijd schaars bij mij

. Enniewee, ik lees hier wel mee natuurlijk want dit is een topforum en véél gezelliger eigenlijk. Zeker je opmerking vwb moderators kan ik me voorstellen, hoewel het voor mij persoonlijk meevalt. En inderdaad: het draadje Boppard aldaar is niet echt overzichtelijk als je wat wil opzoeken.....
Goed, je baan dan maar

.
redelijk resultaat te bereiken binnen een redelijke tijd
Tijd is niet belangrijk, tijd is geen bepalende factor! Je moet echt niet gaan zitten haasten met een modelbaan. Lekker rustig aan doen. Trouwens, bij mij was het ook niet in één keer mooi. Ik heb het zelf ook al 100 keer geprobeerd. Ik heb op mijn baan aardig wat rotsen, en je ziet het mooier worden naarmate ik meer bedreven raak (ervaring) in het rotsen maken. Ofwel, de rotsen die ik het laatst heb gemaakt, zijn het mooist! Maar met haast wordt het niks, dat kan ik je alvast wel vertellen......
ik blijf hopen
Ook niet goed

. "Ik blijf oefenen", dat zou beter zijn geweest. Snappez-vous?

Ik vind overigens jouw uitgehakte rotsen prima! Met wat stukken piepschuim, en daar dan gips overheen had je nog wat mee reliëf gecreëerd. Weetjewel, echt van die grote rotsen. Maar ga zo door, want dit is nice!
Vraagje: hoe heb je die steunmuur gemaakt (die hoge). Dat vind ik namelijk erg mooi!