Kun je als encore niet een panorama foto van de hele baan maken?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ja doe maar, hoe ging het ook alweer?Jeroen schreef:Moet ik mijn motto nog eens herhalen?![]()
Een panorama foto is niet gelukt, daar is de kamer te klein voor, maar voor de troost hier nog een paar overzichtsfotos:Sweex schreef:Kun je als encore niet een panorama foto van de hele baan maken?
Ik vind dat ook een van de mooiste N-loks op de markt.Jeroen schreef:Die 2e foto van die 23-er (is het toch?) is mooi zeg. Wow, je gelooft je ogen niet dat je naar een 1:160 bouwwerk en lok zit te kijken. Top hoor.....
Ja, je moet in Australië nou eenmaal een beetle overdrijven om aandacht te krijgenNeverdull schreef:This layout was built to the highest standards. Even on model railway shows you don't often see this level of quality finish
Dat zou sowieso niet gebeurd zijn, daarom had ik hem ook op iebee gezet, dan weet je zeker dat het weggaat (alleen niet voor hoeveel).bob vermeulen schreef:Dan hoeft ie in ieder geval niet in de container![]()
Er zijn misschien wel meer mooie banen in Australie, want er wonen hier wel meer buitenlanders die een baan gebouwd hebbenbob vermeulen schreef:Ja z'n mooie baan kennen ze verder in Australie niet als ik zie wat voor puin zooi op de grote beurs van Queensland elk jaar in Brisbane tentoon gesteld wordt dan kan ik me voor stellen dat de nieuwe eigenaar gedacht heeft, kan deze baan maar mooi hebben.
Dat is een zg baanzuiger.By the way, aparte stofzuiger staat daar tegen de muur