Fantasia
-
Onderwerp starter - Berichten: 3445
Re: Fantasia
Whahhaahahaha stelletje viespeuken!!!
Maar de beloofde foto van de vastgezette lading..............
en een heleboel treinen welke werkeloos staan omdat er zo nodig met ledjes moet worden geprutst
Maar de beloofde foto van de vastgezette lading..............
en een heleboel treinen welke werkeloos staan omdat er zo nodig met ledjes moet worden geprutst
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Staken !!!!!
Omdat de cams zo weinig aan zijn
mvg Sjaak
Omdat de cams zo weinig aan zijn
mvg Sjaak
TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093
-
-
Ik heb nog geen Chinees gezien
Maar twas vandaag weer ledjes daggggg.....
O.a een IC wagon voorzien van stroomafname m.b.v. fosfordraad zodat per draaistel aan beide zijden stroom wordt afgenomen en een betere en constantere verlichting ontstaat. Hier is alleen sluitverlichting ingebouwd dmv 2 smd led's. Ik heb ook niet gelijkgericht waardoor mbv een condensator nog een buffer opgebouwd zou kunnen worden.
Ja en dan waren er weer enkele die wilden Kezen of is Käzen in de hütte maar kortom ik ben gewoon verder gegaan met de rue avec des feux rouges Er wordt hard gewerkt door de Polen, ze zijn nog bezig met een nw pand en dat gaat door tot in de late uren Volgens mij heeft dat andere redenen
Have Fun!!
Maar twas vandaag weer ledjes daggggg.....
O.a een IC wagon voorzien van stroomafname m.b.v. fosfordraad zodat per draaistel aan beide zijden stroom wordt afgenomen en een betere en constantere verlichting ontstaat. Hier is alleen sluitverlichting ingebouwd dmv 2 smd led's. Ik heb ook niet gelijkgericht waardoor mbv een condensator nog een buffer opgebouwd zou kunnen worden.
Ja en dan waren er weer enkele die wilden Kezen of is Käzen in de hütte maar kortom ik ben gewoon verder gegaan met de rue avec des feux rouges Er wordt hard gewerkt door de Polen, ze zijn nog bezig met een nw pand en dat gaat door tot in de late uren Volgens mij heeft dat andere redenen
Have Fun!!
Grtzz Rob
Wat een rosse buurt is dat
mvg Sjaak
mvg Sjaak
-
Ziet er mooi uit die sluitverlichting in het rijtuig. De huisjes zijn ook mooi geworden.
Nog even over de Chinezen, tuurlijk zie je die niet. Zitten in Villa Rhampethampe
Nog even over de Chinezen, tuurlijk zie je die niet. Zitten in Villa Rhampethampe
Fred The Railroader
He rob, goed om te zien dat je weer lekker bezig bent met de kleine wereld.
Vraagje wil je eens een foto plaatsen van die stroomafname op een draaistel..
Vraagje wil je eens een foto plaatsen van die stroomafname op een draaistel..
Rob,
er is een foutje geslopen in de URL van je site in je onderschrift.
er is een foutje geslopen in de URL van je site in je onderschrift.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
-
Michiel,
Tx heb het inmiddels aangepast.
@Joost,
Komt voor de bakker.... Enne ja je hebt van die opvliegingen heh
Tx heb het inmiddels aangepast.
@Joost,
Komt voor de bakker.... Enne ja je hebt van die opvliegingen heh
Grtzz Rob
-
Joost,
Kijk en huiver........... Het heeft wat langer geduurd daar de eerste uitvoering helaas niet duurzaam was.
Maar goed niet geprobeerd altijd mis.
Ik denk dat de foto's genoeg zeggen vandaar dat ik er geen verder commentaar bij geef.
Materiaal : Fosforbrons 0,19mm Draad 0,05 mm² Deze draag was eerst een litze van 0,19mm net zo dik als het fosforbrons dus maar door de nodige bewegingen brak dit dus na korte tijd.
Kijk en huiver........... Het heeft wat langer geduurd daar de eerste uitvoering helaas niet duurzaam was.
Maar goed niet geprobeerd altijd mis.
Ik denk dat de foto's genoeg zeggen vandaar dat ik er geen verder commentaar bij geef.
Materiaal : Fosforbrons 0,19mm Draad 0,05 mm² Deze draag was eerst een litze van 0,19mm net zo dik als het fosforbrons dus maar door de nodige bewegingen brak dit dus na korte tijd.
Grtzz Rob
Goede uitleg Rob ,daar kan ik wat mee
mvg Sjaak
mvg Sjaak
reuze handig dit. geen idee of ik zulke gaatjes onderin wil boren maar toch. mooie uitleg.
Rory
(n-spoor website met project volgt)
(n-spoor website met project volgt)
Thx rob... met een hele foto reportage zelfs, echt top.
Kan ik zelf ook wat mee want was al begonnen met klooien met 1 van mijn rijtuigen. Nu wordt de stroom afname iig stuk beter!
Kan ik zelf ook wat mee want was al begonnen met klooien met 1 van mijn rijtuigen. Nu wordt de stroom afname iig stuk beter!
-
Het stijve bomen park is op de schop gegaan. Nu er een complete herinrichting aan de gang is zal het nog wel even duren alvorens de publieks trekkers weer aan het werk kunnen
Have Fun
Alles is al reeds in de nw shape.....
De eerste aannemers(g1 chinezen!!) zijn reeds gearriveerd om zowel het park als de kamers te herinrichten....
Er is zelfs een rotonde aangelegd waar de grootse vrachtauto's kunnen keren, niet zoals in de area Middelburg
En ja aan de stijve bomen wordt gewerkt....
Tot de volgende....
Have Fun
Alles is al reeds in de nw shape.....
De eerste aannemers(g1 chinezen!!) zijn reeds gearriveerd om zowel het park als de kamers te herinrichten....
Er is zelfs een rotonde aangelegd waar de grootse vrachtauto's kunnen keren, niet zoals in de area Middelburg
En ja aan de stijve bomen wordt gewerkt....
Tot de volgende....
Grtzz Rob
Zal wel een drukke weg savonds worden
Ziet er goed uit Rob .
mvg Sjaak
Ziet er goed uit Rob .
mvg Sjaak
Wel een beetje overdreven, nu al stijve bomen hebben als de warme buurt nog niet eens af is.
gr. Ron.
gr. Ron.
Ik rommel maar wat aan!
-
Zo, gaat ge het plattelond vol stampen met nieuwe huizen?
Bruce
Bruce
Sporend online op mijn site!
-
Na het Haagse avontuur vrees ik een beetje voor de omzet van de kamersJos schreef:Whahahaha, wat voor firma is dat, in dat gele autootje?
Gelukkig is residentie Polen nog intact
Och ik leef in een fantasie wereld maar ben zo te zien niet de enigsteWel een beetje overdreven, nu al stijve bomen hebben als de warme buurt nog niet eens af is.
Renovatie is het moderne woordGlaskast189 schreef:Zo, gaat ge het plattelond vol stampen met nieuwe huizen?
Grtzz Rob
Hallo Rob.
Nou...
Dat is weer een zeer mooie verbetering op Fantasia.
Sucses met het mooi aankleden ervan.
Ga zo verder
Martin de Deugd
Nou...
Dat is weer een zeer mooie verbetering op Fantasia.
Sucses met het mooi aankleden ervan.
Ga zo verder
Martin de Deugd
-
Tx Martin,
Nou d8 ik dus dat 16 boompies een aardige hoeveelheid is maar moet weer gaan draaien . Maar dat maakt niet uit, kan ik lekker in de tuin doen.
Maar een eerste opstelling van 16 winterse bomen geeft toch wel een leuke indruk
Nou d8 ik dus dat 16 boompies een aardige hoeveelheid is maar moet weer gaan draaien . Maar dat maakt niet uit, kan ik lekker in de tuin doen.
Maar een eerste opstelling van 16 winterse bomen geeft toch wel een leuke indruk
Grtzz Rob
Echt iets voor die polen om het onder die kale bomen te doen
mvg Sjaak
mvg Sjaak