Vandaag een nieuwe loc gekocht, de Fleischmann BR221 (art.nr 725078) met sound.
Wie heeft deze loc ook? Zo ja hoe heb jij de CV`s ingesteld?
Klopt het dat deze loc geen rode sluitseinen heeft? In de gebruiksaanwijzing wordt bij het functieoverzicht ook niet over sluitseinen gesproken
CV basis waarden
CV1: 3
CV2: 5
3CV: 12
CV4: 12
CV5: 160
CV6: 1
CV14: 195
CV28: 3
CV29: 14
CV60: 0
CV266: 52
CV287: 55
Inregelen Flm. BR221(art.nr 725078)
-
Re: Inregelen Flm. BR221(art.nr 725078)
Hoi Heiko, ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad op je vraag. Nu heb ik deze loc niet en is mijn kennis over de sound functies beperkt. Maar je hebt je loc kant en klaar gekocht met sound, dus ik mag aannemen dat je de CVs niet meer hoeft te wijzigen. De functies (F0 t/m Fx) moet je wel kunnen aansturen. Met de digitale software/hardware waar jij mee rijdt. In die software/hardware moet je dus de oplossing voor je vraag zoeken. Ik hoop dat dit wat helpt. Je software zal wel Koploper of Itrain zijn? Daar moet het gebeuren.
Windows 11, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC
Hoi,
Waarom zou je de cv waardes willen aanpassen?
Waarom zou je de cv waardes willen aanpassen?
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Wat ik in de omschrijvingen lees is er wel wisselende verlichting is maar over sluitlichten staat nergens wat, als je ze wil hebben gewoon zelf in bouwen.
Er zit wel een fluitje in dus dat is meegenomen, hoef je niet zelf meer te fluiten.
Er zit wel een fluitje in dus dat is meegenomen, hoef je niet zelf meer te fluiten.
hoi,
fleischmann 7250.. heeft geen sluit(rode)verlichting
fleischmann 7250.. heeft geen sluit(rode)verlichting
Met groet Rob
Bijzonder, een bak vol met mooie geluiden maar geen rode sluitichten
z21 / Fleischmann / Minitrix / Piko / Kato
-
De lok is geheel volgens beschrijving geleverd.Heiko schreef:Bijzonder, een bak vol met mooie geluiden maar geen rode sluitichten
Rode sluitseinen bij een lok zijn alleen handig als de lok de trek-duw treinen rijden. Anders heb je er vrij weinig aan
Met vriendelijke groet, Mark
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12