Mijn naam is Tomas maar publiek signeer ik vaak met mijn gebruikersnaam, in dit geval TFK. Ik ben van oudsher H0-er en Marklinist en heb daar al aardig wat leuke spulletjes van. Ik vind het erg leuk om treinstellen van meer functies te voorzien dan waarmee deze standaard geleverd zijn. Ik ben dus vaak met mijn soldeerstation in de weer.
Nu hoeft mijn H0 collectie niet de deur uit hoor. Zeker niet. Ik merk echter wel meer en meer dat ik ook interesse heb in de kleinere schalen. De details in deze schaal fascineren mij. Ik zou dus best wat willen afwisselen tussen groot en klein om het zo maar te stellen.
Ik ben mij nog heel erg aan het oriënteren. Ik heb niet zo'n haast.

Als ik begin zou ik beginnen met een Trix digitale startset met een mobile station. Lekker dicht bij huis (Marklin/Trix) en toch een goede opstap voor overige merken. Ook is het wellicht mogelijk om met mijn central station te gaan werken.
Wat mij wel opvalt is het aanbod. Zelfs op ebay.de valt het tegen en vond ik maar twee startsets welke niet eens compleet waren. De rest was analoog. Ook de online Trix shop is niet heel erg gesorteerd en juist de digitale sets welke ik wel interessant vond zijn of niet meer te krijgen of nog niet te koop. Klopt dit of kijk ik gewoon op de verkeerde plek?
De Trix set 11138 vind ik een interessante aangezien daar een gelijk een goed stuk baan bij zit.
Afijn, ik ben dus nog lekker aan het rondkijken, op youtube aan het rondspeuren, etcetera.
Groet,
Tomas