Beste experts,
Een bijzonder probleem in mijn ogen. ik heb een fleischmann art nr 723084, een br 212. Dit is min of meer mijn testlok. Als ik het licht aan doe wordt hij onbestuurbaar. Het licht kan ook niet meer uit. Een restart en het is weer opgelost. Al een paar keer de decoder gereset met CV 64 op 1 maar geen verschil.
Welk spook zit er in mijn lok? Wie heeft een tip?
Alvast bedankt!
Gr. Maarten
Fleischmann 723084 licht controle weg!
-
Onderwerp starter - Berichten: 134
-
Re: Fleischmann 723084 licht controle weg!
Maarten,
Welke decoder zit in de lok? En met welke digitaal systeem rijd jij?
Tevens wat soms helpt, is CV29, de analoge herkenning uit te zetten, als jij digitaal rijdt.
Welke decoder zit in de lok? En met welke digitaal systeem rijd jij?
Tevens wat soms helpt, is CV29, de analoge herkenning uit te zetten, als jij digitaal rijdt.
Met vriendelijke groet, Mark
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
Lid van Modelspoorforum.nl zie mijn n baan: https://www.modelspoorforum.nl/viewtopic.php?t=12
-
Mark
Bedankt voor je reactie. De originele Fleischmann decoder zit erin, hier is nooit wat aan veranderd.
Ik rij met een centrale van digirails, DR 5000. Je tip ga ik is uit proberen.
Als er nog meer tips zijn, ze zijn welkom!
Gr.
Maarten
Bedankt voor je reactie. De originele Fleischmann decoder zit erin, hier is nooit wat aan veranderd.
Ik rij met een centrale van digirails, DR 5000. Je tip ga ik is uit proberen.
Als er nog meer tips zijn, ze zijn welkom!
Gr.
Maarten
Groeten,
Maarten
Wie niet probeert zal geen fouten maken!
Maarten
-
Ben geen expert, maar waarom reset je niet met CV8=8? En ik zou het idd ook met CV29=2 proberen
Windows 11, iTrain pro, KATO N-spoor (Isseltalbahn), 2 x DR5000, 5 x DR4088, 2 x Digitrax DS64, 1 x Kuehn WD10, 3 x DR4018, 1 x DTS/DTC
-
Het heeft allemaal geen effect...
Zaterdag is meenemen naar het winkeltje...
Zaterdag is meenemen naar het winkeltje...
Groeten,
Maarten
Maarten
hoi,
Als je decoder is overleden, zet er meteen dan een goede in. Vanaf fabriek fleischmann (mijn ervaring/mening) is niet top
Als je decoder is overleden, zet er meteen dan een goede in. Vanaf fabriek fleischmann (mijn ervaring/mening) is niet top
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."