Denk dat hij je van het terrein afgooit.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
https://www.youtube.com/watch?v=XiTkqMkrn7o
Denken??? Zeker weten komt eerst.BenQ schreef:Denk dat hij je van het terrein afgooit.![]()
Mooi om al dat vervuilde materieel te zien, maar ik ga niet met die mode mee doen. Gelukkig heeft ieder zijn eigen ambitieniveau. En geluid is er van Spotify op mijn treinpc.BenQ schreef:Ik heb dit filmpje hier neergezet omdat het mode is om de boel flink te vervuilen en ook sound in N-locs te maken.
BenQ schreef:Ik heb dit filmpje hier neergezet omdat het mode is om de boel flink te vervuilen en ook sound in N-locs te maken.
+1spoor65 schreef: mooi om te zien, prachtige locs en bewondering voor de bouwers, maar wat dan weer jammer dat er zo`n kussen op de tender zit, en rijtuigen met stoelen i.p.v. een natuurgetrouw dak. Een machinist die als een cowboy zijn trein bestijgt. en dan het sluitrijtuig uitgevoerd met een veredelde bureaustoel. Dan zie ik toch liever een wat realistischer verouderd N-spoor trein.
Ben,BenQ schreef:Freddy,
Zie liever als aangeven dat je niet altijd met de mode hoeft mee te doen om iets moois op de rails te zetten.
Verder had ik het niet negatief bedoeld maar meer om de boel op te schudden.
Freddy, een goede vervuiling zal de details niet weg stoppen maar juist beter zichtbaar maken. Waarom, nou neem even een draaistel als voorbeeld, deze is compleet glanzend zwart kunststof.spoor65 schreef:
Aan de andere kant, de modellen die ik aanschaf, vind ik mooi om de details en het model.
Ben huiverig voor vervuilen omdat dan toch bepaalde details er mogelijk mee weggestopt worden, die ik wel wil zien.
mvg
Freddy