Treinbaan per fiets naar beurs
-
Onderwerp starter - Berichten: 794
Treinbaan per fiets naar beurs
Hoi,
Op de modelbouwshow in Goes van afgelopen weekeinde, stond een man uit Middelburg, die zijn treinbaan per fiets vervoerde.
In de week vooraf heeft omroep Zeeland hier een reportage over gemaakt.
Wat mij betreft, alleen maar hulde voor deze meneer.
De baan is in het echt ook prachtig.
Groetjes: Robby
Op de modelbouwshow in Goes van afgelopen weekeinde, stond een man uit Middelburg, die zijn treinbaan per fiets vervoerde.
In de week vooraf heeft omroep Zeeland hier een reportage over gemaakt.
Wat mij betreft, alleen maar hulde voor deze meneer.
De baan is in het echt ook prachtig.
Groetjes: Robby
-
- Contacteer:
Re: Treinbaan per fiets naar beurs
Respect.
Met vriendelijke groet,
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Ronald
N-spoor liefhebber
Bouw projecten: Brug bij oosterbeek, O+K MEC502, BAM Meetrijtuig, Stalen D, bagagerijtuig
Lid van: Delftse Modelbouw Vereniging
Klaas in het wild !!!
Hier krijg ik een blij hart van, gaaf!
Niks auto, gewoon op de fiets
Guus
Hier krijg ik een blij hart van, gaaf!
Niks auto, gewoon op de fiets
Guus
Dat ziet er inderdaad gaaf uit, alleen het lijkt me toch erg gevoelig voor defecten, zeker als het allemaal niet heel vlak is waar je overheen fietst.
Groetjes, Rembrand
Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor
iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Mijn baan op het n-spoor forum Arendsnest Bergspoor
iTrain | Peco 55 | Z21| OC32 met DTS HPP4 | Rosoft |L.net s88sd16-n|s88sd16-n|Xtremekeerlus
Stoer en lekker Nederlandsch; met het stalen ros naar de beurs en treinbaan in een bak erachter!
Frank
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
(model-)treinliefhebber
Materieel D/A/CH/F/I, vanaf tijdperk II, MultiMaus, railsysteem Kato Unitrack, besturing TrainController
-
En een mooie baan zo te zien. Misschien tzt watmeer plaatjes? Ook die naam, leuke woordspeling - Wit Hout of Zonder, toch?
Complimenten.
Complimenten.
vr gr
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Rob
Het kan altijd beter, maar soms moet je gewoon tevreden zijn.
Sjonge.....wat een gedoe zeg. 70 kg achter je fiets. Dus ik fiets met nog een Jeroen achterop. Man man man, als die man een feestje heeft met wat vrienden, moet ie dan ook bier halen op de fiets? Vreselijk zeg.....GroenLinkser kan het niet. Respect, absoluut! Maar ik steek lekker veel benzine in de fik en rij dan (gaat ie weer) rechtsinhalend over Neerlandsch wegen. Muziekje aan, en de temperatuur al naar gelang.
Baantje ziet er wel leuk uit zeg. Ik meen dat deze man Klaas Zondervan heet, en dat 'Without' is dan wel een leuke knipoog naar zijn achternaam.
Maar toch....een leven zonder (model)treinen zit er nog wel in, maar een leven zonder auto? Nee......brrr!
J.
Baantje ziet er wel leuk uit zeg. Ik meen dat deze man Klaas Zondervan heet, en dat 'Without' is dan wel een leuke knipoog naar zijn achternaam.
Maar toch....een leven zonder (model)treinen zit er nog wel in, maar een leven zonder auto? Nee......brrr!
J.
Prachtige baan, hier is blijkbaar over nagedacht !
Respect voor deze man
Respect voor deze man
-
Inderdaad is het Klaas Zondervan bij Beneluxspoor ook behulpzaam met technische vragen.
Het is wel zeer over nagedacht om het zo kompakt te krijgen om achter de fiets mee te kunnen nemen.
Het is wel zeer over nagedacht om het zo kompakt te krijgen om achter de fiets mee te kunnen nemen.
Ben je dan nooit student geweest Jeroen? Ik heb genoeg kratten achterop mijn fiets gehad. Een karretje was dan wel handig geweestJeroen schreef:...Man man man, als die man een feestje heeft met wat vrienden, moet ie dan ook bier halen op de fiets? Vreselijk zeg......
Alhoewel, nu ik terugdenk aan mijn eigen studententijd, bedenk ik dat er in Enschede destijds een bierservice was. Een mannetje die je dag en nacht kon bellen en die dan een paar kratten bij je kwam afleveren op zijn scootertje
Anyway, ik vind het een geweldig idee van Klaas. Ik had zijn baantje graag in het echt willen bekijken, maar de afstand is ietwat te groot... Ik weet dat hij ook regelmatig op de fiets naar beurzen gaat (als bezoeker) en oa naar Chatham in Engeland is gefietst. En Mechelen en Utrecht en ...
Het bouwdraadje van Without staat trouwens bij de buren:
http://forum.beneluxspoor.net/index.php ... 995.0.html
Groet, Wim
De afbraak (of was het ombouw?) van Altwied im Westerwald
Zijlijn, Duitsland, Tijdperk IV
De bouw van Kurtscheid - correctie: Strassenhaus
Wim,
Zelfs Alex brengt het bier niet meer achterop een brommertje rond in Enschede en omstreken.
Rijden inmiddels rond met een Piago driewieler bestel en een kangoo.
En midden in de nacht heeft hij er ook geen zin meer in, tot 24uur en dan stopt die er ook mee.
En om dan ff terug te komen op Klaas, knap dat die het zo doet, maar zeker niet mijn ding.
moet er niet aan denken om zo de boel te moeten verslepen.
mvg
Freddy
Zelfs Alex brengt het bier niet meer achterop een brommertje rond in Enschede en omstreken.
Rijden inmiddels rond met een Piago driewieler bestel en een kangoo.
En midden in de nacht heeft hij er ook geen zin meer in, tot 24uur en dan stopt die er ook mee.
En om dan ff terug te komen op Klaas, knap dat die het zo doet, maar zeker niet mijn ding.
moet er niet aan denken om zo de boel te moeten verslepen.
mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
Wat?! Is er dan niets meer wat het was?!?spoor65 schreef:...Zelfs Alex brengt het bier niet meer achterop een brommertje rond in Enschede en omstreken..... En midden in de nacht heeft hij er ook geen zin meer in, tot 24uur en dan stopt die er ook mee...
Tsja, vroeger....
Ik zou mijn modelbaan trouwens ook niet op de fiets transporteren. Welliswaar heb ik geen auto, maar als ik er een nodig heb, huur ik er eentje.
Groet, Wim
De afbraak (of was het ombouw?) van Altwied im Westerwald
-
Leuk maar wel een beetje apart. Ik zou het hem niet nadoen
I like sitting in my hottub with a beer or two…...