Olympische koploper
Olympische koploper
Hallo,
Op het Beneluxspoor forum is behoorlijk grote opwinding: de märklin olympische koploper is uitgeleverd. Hopelijk betekent dat ook dat de minitrix versie snel komt!
Garmt Brink
Op het Beneluxspoor forum is behoorlijk grote opwinding: de märklin olympische koploper is uitgeleverd. Hopelijk betekent dat ook dat de minitrix versie snel komt!
Garmt Brink
Re: Olympische koploper
Ik ben benieuwd.
Als ze nu ook eindelijk de Lint eens uitleveren...
Als ze nu ook eindelijk de Lint eens uitleveren...
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
De grootste opwinding daar op BNLS is de kritiek die Lokpaint (Bart) heeft gegeven op het model op het 3rail.forum http://forum.3rail.nl/index.php?topic=7 ... #msg333777brink schreef:Hallo,
Garmt Brink
Tov het origineel ziet het er matig uit.
Groet,
Arnoud
Rijd: Nederlands tijdperk V/VI
Systeem: DCC met Twin centrale kaart en voor digitaal gebruik omgebouwde HCCM-blokkaarten als booster en bezetmelders.
Systeem: DCC met Twin centrale kaart en voor digitaal gebruik omgebouwde HCCM-blokkaarten als booster en bezetmelders.
Dat is in 1:93, gelukkig zien wij minder wit doordat wij 1:160 rijden
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
De Minitrix versie komt in minimaart volgens Chris op BNLS, ik had het al gevraagd.
En volgens de site van Marklin kunnen we hem nu eind januari verwachten. Jahoeeeee
Het is (voorlopig) mooi geweest, mijn modellen zijn, op een paar na, niet meer verkijgbaar bij Mijn shop bij Shapeways
Krijg het er warm vanBouwe schreef:En volgens de site van Marklin kunnen we hem nu eind januari verwachten. Jahoeeeee
Mvg
Henk
De bouw van mijn N-Spoorbaan
Raptor
Raptor
Ik ben benieuwd of we nu net als in H0 een deurenset krijgen met vouwbalg.Bouwe schreef:En volgens de site van Marklin kunnen we hem nu eind januari verwachten. Jahoeeeee
Groetjes,
Arnoud
P.S. Die éne winkelier heeft dus toch gelijk. Mijn excuses daarvoor.
Eerst zien dan geloven. Ik heb nu al zoveel data gezien voor diverse modellen van Mtx...Bouwe schreef:En volgens de site van Marklin kunnen we hem nu eind januari verwachten. Jahoeeeee
Maar hopelijk ben ik te pessimistisch.
Steven
>>> Filmpjes van de baan
>>> Filmpjes van de baan
@ Steven
Gefeliciteerd met je 43e verjaardag.
Groetjes,
Arnoud
Gefeliciteerd met je 43e verjaardag.
Groetjes,
Arnoud
hoi arnaud,
ze bestaan nog wel hoor,betrouwbare winkeliers,haha!
groet heilko
ze bestaan nog wel hoor,betrouwbare winkeliers,haha!
groet heilko