Hallo,
Ik ben bezig een citynightline trein (of iets wat daar voor door moet gaan, want die wordt bij mij altijd veel te kort wegens de ruimte) bij elkaar te rapen, vooral met modellen van LSmodels. Nu past daar prima die zwarte BR189 van HobbyTrain voor. Alleen is die zonder opdruk 'citynightline'. Ik denk dat de zwarte ook zonder die stickers (volgens mij heel incidenteel) wel eens voor die CNL trein heeft gestaan, maar ik vind het wel aardig die witte (of licht grijze) teskt op die zwarte loc.
Weet iemand of er ergens decals hiervoor te krijgen zijn? (of is er ergens al iemand die deze er op heeft geplakt en die loc te koop heeft staan?)
Garmt Brink
Ede
Zwarte 189 citynightline
Re: Zwarte 189 citynightline
Gramt,
Misschien is het een idee om even een pbtje te richten naar jeroen, (jeroni van boppard)
Ook hij heeft een mooie set van deze rijtuigen, en heeft er de zwarte voorhangen, echter ook nog zonder tekst.
Volgens mij is hij ook bezig om er tekst voor te krijgen, wie weet kun je met hem dan wat regelen.
Mvg
Freddy
Misschien is het een idee om even een pbtje te richten naar jeroen, (jeroni van boppard)
Ook hij heeft een mooie set van deze rijtuigen, en heeft er de zwarte voorhangen, echter ook nog zonder tekst.
Volgens mij is hij ook bezig om er tekst voor te krijgen, wie weet kun je met hem dan wat regelen.
Mvg
Freddy
Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.
mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2
-
Re: Zwarte 189 citynightline
@Wesley , die hebben dat niet. Was der afgelopen december er nog maar niet tegen gekomen.
Wel leuk met een CNL teken maar houd de mijne zoals die is.
Gr Bruce
Wel leuk met een CNL teken maar houd de mijne zoals die is.
Gr Bruce
Sporend online op mijn site!