Pagina 1 van 1
Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 01:26
door PietB
Het is me al eens eerder overkomen, en toen is als reden de drukte gegeven.
Ik heb de 7 de een bericht verstuurd via het contact formulier.
Daar kreeg ik dit ontvangst bericht op:
Nou vraag ik mij af: hoe lang is zo "spoedig mogelijk"?
Of is dit bericht in de prullenbak beland.
Het ging over het naderhand inbouwen van een decoder.
grt Piet.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 09:18
door Krab
H@ns reageert normaal vlug zo ik hem ken .
je kunt hem ook bellen 0573 - 712003 of anders
info@freebit.nl
mvg Sjaak
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 09:39
door PietB
Ja die ervaring heb ik ook wel met Hans.
Maar ik vind het zo vreemd dat via het webformulier "Stel een vraag" geen reaktie komt.
Het zou zomaar kunnen dat Hans zo nog al wat vragen misloopt.
Want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
grt Piet.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 10:07
door WilcoV
Er zijn zo veel manieren om even met Hans in contact te komen, even bellen, even mailen (nog een keer want zoals bij mij wel eens iets in de spam bak terecht komt kan dat bij hem ook), een persoonlijk bericht via dit forum, langsgaan enz. Heeft u zelf uw spamfolder bekeken? Misschien heeft hij al gereageerd en is de reactie bij uw spam terecht gekomen.
Zelf heb ik een keer gehad dat reactie uitbleef, als het lang duurde gewoon nog een keer een bericht gestuurd en toen kreeg ik gelijk reactie.
Ik neem aan dat je contact zoekt, dan lijkt me dit hier een beetje overbodig.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 12:35
door Overdijk
Ik denk eerder dat zijn vraag is of er een fout cq storing zit in het websysteem. En de mededeling ofdat hierdoor klanten worden weggejaagd omdat er onbedoeld geen respons komt via die specifieke weg.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 12:50
door Henk van de Weerdt
Hallo,
Overdijk schreef: ↑13 feb 2019 12:35
Ik denk eerder dat zijn vraag is of er een fout cq storing zit in het websysteem. En de mededeling ofdat hierdoor klanten worden weggejaagd omdat er onbedoeld geen respons komt via die specifieke weg.
Hier idem, op 9 Feb ook via de website een berichtje achtergelaten, Omdat ik niet op het forum kon komen. Zelfde reactie terug gekregen, maar verder nog niets. Heb dus ook geen idee of Hans het wel heeft meegekregen. SPAM folder nagelopen en daar stond ook niets. Misschien gat er ergens wat mis.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 13:38
door robert
Heren,
Wat ik mij altijd afvraag:
-Waarom bel je niet even? Kan nog steeds hoor. In de tijd dat je op het forum zit kan je ook telefoon gebruiken.
-Waarom zet je dit soort vragen op het forum?
-Wat wil je hier mee bereiken?
Als je H@ns wilt helpen, bel en vertel. Je hebt dan (denkelijk) meteen antwoord.
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 13:40
door MadSeven
Ik heb van Hans (en Ineke) op de meeste (zowel basale als lastigere) vragen binnen een uur of 4 (kantooruren) wel reaktie. Ik gebruik niet het formulier op de site, maar stuur gewoon een mailtje....
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 13:45
door Robert_N-Nm
Ik heb Hans er op attent gemaakt. Ik denk dat het wel goed gaat komen. Zo niet staan er een paar alternatieven hier en anders stuur Hans een PB via het forum want hij leest mee.
Namens de moderatoren
Robert
Re: Geen response op een vraag gesteld via de website.
Geplaatst: 13 feb 2019 13:46
door H@Ns
Hallo,
Ja ik zal morgen mail sturen.
Duurt inderdaad wel eens (te) lang.
Groet, Hans