Hier de bouw van mijn baan. Ik ben er nu anderhalf jaar mee bezig samen met mijn twee zoons. De rails en elektra zijn klaar, dus er kan gereden worden! We gaan nu bezig met de aankleding en scenery.
Vandaag bezig geweest met de locloods voor de E-loks. Het idee is, een locloods voor 3 elektrische treinen maken met licht in en rond de locloods. Vandaag heb ik licht in de locloods gemaakt en aangesloten en ook 2 lampjes aangesloten. Er liggen ook al 2 van de 3 lagen karton voor de locloods, zodat de Preiser-monteurs ook voor de locloods reparaties kunnen uitvoeren. Verder komt er een weg die naar de loods leidt om bijvoorbeeld nieuwe motoren te brengen.
ah das mooi mischien een leuk idee om de locloods die je hebt langer te maken door er nog een zo een zelfde achter te zettem, ik zal even kijken of ik daar een foto van heb.
Ik had op mijn oude baan er 4 van achter mekaar staan.
Edit: hmm schijnbaar heb ik dat niet op foto staan.. heb wel al mijn oude fotos gevonden van mijn laatste treinbaan in de kelder
Weer een update.
Gister een filmpje gemaakt en op youtube gezet. Binnenkort komt er ook weer een update van de locloods voor e-loks.
Hier de link van het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=PNXjJGBAFAA