robert schreef: ↑28 jun 2019 23:56
even off topic, en dit zal mij niet in dank worden afgenomen: Lees aub. Soms is de vraagstelling niet duidelijk maar ik lees nu weer zaken waar de topicstarter dus niets aan heeft.
Waarmee je dus zegt, niet reageren als je een vraag niet helemaal duidelijk is, want dan krijg je idd wel eens dingen die er uiteindelijk niets mee te maken hebben, zoals mijn reactie, die ontstond, doordat ik al behoorlijk lang geen FLM locs gekocht heb, en mij dus niet bekend was, dat FLM tegenwoordig een KK monteert en een standaard koppeling bij levert.
Ok, brengt voor de topicstarter niet het antwoord wat hij nodig had, maar geeft mij dan wel weer info die ik nog niet wist.
Niet reageren als een vraag niet helemaal duidelijk is, betekend dus ook, niet proberen c.q. geen moeite doen, om een onduidelijke vraag duidelijkheid te geven, zodat er meer inzicht komt.
Niet reageren als een vraag niet helemaal duidelijk is, betekend dus ook, dat als er niemand is die precies weet wat er met de vraag bedoeld word, er dus ook helemaal geen antwoord op zal komen, tot in de lengte van dagen.
Is dat nu net de kracht van dit forum? dat juist door vraagstellingen er vaak ook dingen langs komen, die uiteindelijk niet direct leerzaam zijn voor de vraagsteller, maar indirect wel info op leveren voor anderen?
Maar goed, laat maar, zal mijn bijdrage wel weer ff op zwart zetten. begin een beetje moe te worden hier van dit soort bnls opmerkingen, die uiteindelijk een mooi forum naar de kloten helpen.