vraag over deze advertentie

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
michiel1995

vraag over deze advertentie

Bericht door michiel1995 »

Hallo

ik zou graag julie mening over deze trein willen weten( of deze er goed uitziet en deze het ook nog doet) want ik weet niet of ik marktplaats moet vertrouwen

http://link.marktplaats.nl/323380430

Groet michiel

spoor65

Re: vraag over deze advertentie

Bericht door spoor65 »

Michiel,

Heb de advertentie eventjes bekeken.
De trein ziet er zonder meer goed uit, dus op dat punt geen zorgen, of hij het ook daadwerkelijk goed doet, kwa rijden is natuurlijk niet door ons te beantwoorden, daar je hem daarvoor moet zien rijden.
Wat rij-eigenschappen betreft zal het zeker goed zijn, minitrix geeft over het algemeen geen probleem.

Heb ook even naar zijn overige advertentie`s gekeken, en eigenlijk ziet alles er goed uit, wat hij aanbied.
Lijkt zo in eerste instantie een handelaar, gezien de hoeveelheid, maar kan ook heel goed een verzamelaar zijn die aan het uitdunnen is, daar het merendeel Marklin/Minitirx is wat hij aanbied.

Wat de prijs betreft, bieden vanaf €115 staat er, dat is zeker niet echt aan de hoge kant, model is welliswaar wel meer te vinden, ook op ebay.de staan ze. maar daar moet je dan weet zo €15 tot €20 verzendkosten rekenen als je hem uit duitsland laat komen.

Wat ik zou willen aanraden, mocht je belang hebben, neem contact met hem op of ga gewoon een bod doen.
Op Marktplaats is een bod vrijblijvend, dus niet bindend, heb je contact met hem, vraag dan altijd naar zijn volledige naam en adres gegevens.

Kijk vervolgens dan eens of hij vermeld staat in telefoongids.nl KPN
Veel mensen kun je op die manier wel vinden, en dan kun je al snel vaststellen of hij daadwerkelijk zijn eigen adres heeft opgegeven.

Ook kun je eventueel naar zijn vaste telefoonnummer vragen, ipv mobiel nummer, ook daarmee heb je dan een extra zekerheid of de verkoper welwillend en serieus te nemen is.

Iemand die bij dit soort bedragen zijn eigen adres gegevens niet wil geven, dan is er maar 1 advies, niet doen.
Wil hij zijn adres gegevens wel geven, is dat toch een redelijke indicatie dat het niet iemand is die verstoppertje wil spelen en dat hij geloofd in wat hij aanbied.

mvg

Freddy

Als gewone dingen,
ineens niet meer gewoon zijn.
Besef je hoe bijzonder gewone dingen zijn.

mijn baan in aanbouw: http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=10857
DCC met ECoS 2

Onderwerp starter
michiel1995

Re: vraag over deze advertentie

Bericht door michiel1995 »

Hallo

Hartsikke bedankt informatie (of de how to beginnen op marktplaats :D)

Groet michiel

Plaats reactie