Vraag
Ik wil binnen kort seinpalen op mijnbaan zetten . Maar ik heb digitaal. hoe moet ik alles aan sluiten, en wat heb ik nodig.
gr dennis
sein palen
-
Re: sein palen
Dennis,
Waarmee rij je?
Wat wil je?
Wat je nodig hebt
Seinpalen
Decoder of schakelaar
Draad
Geduld
Waarmee rij je?
Wat wil je?
Wat je nodig hebt
Seinpalen
Decoder of schakelaar
Draad
Geduld
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
-
Onderwerp starter
hoe bedoel je waar rij ik mee. En ik wil arm seinen op de baan hebben en de draat weet ik wel maar wat ik wil/zoek is kan ik aneloog aansluiten of moet ik weer een decoder onder de plaat maken. En kan ik de sein palen op mijn wissels aan sluiten.
-
Dennis,
Kijk nu weten we dat je analoog rijdt en je dus ook geen computer sturing hebt. De decoders vallen dus af.
Fleischmann heeft schakelaars nr 6927 en 6928 waarmee je een armsein kan bedienen. kijk ookhier
Of je ze door je wissel kan laten sturen hangt ervan hoe en wat voor wissels je hebt.
Kijk nu weten we dat je analoog rijdt en je dus ook geen computer sturing hebt. De decoders vallen dus af.
Fleischmann heeft schakelaars nr 6927 en 6928 waarmee je een armsein kan bedienen. kijk ookhier
Of je ze door je wissel kan laten sturen hangt ervan hoe en wat voor wissels je hebt.
Grtzz Rob
dennis wil je iets uitgebreider zijn in je uitleg. Dit helpt de mensen hier om een beter antwoord te geven.
Je rijdt dus digitaal. Rij je via een pc of een centrale. En nog belangrijker hoe wil je de seinen aansturen? Gaan deze automatisch mee met wissels of iets dergelijks.
Je rijdt dus digitaal. Rij je via een pc of een centrale. En nog belangrijker hoe wil je de seinen aansturen? Gaan deze automatisch mee met wissels of iets dergelijks.
...en om welke seinen gaat het: armseinen of lichtseinen? Zijn de armseinen elecromechanisch?...
groetjes,
groetjes,
-
Onderwerp starter
Veel geld, veel geduld, seinpalen en een baan.den1975 schreef:Vraag
Ik wil binnen kort seinpalen op mijnbaan zetten . Maar ik heb digitaal. hoe moet ik alles aan sluiten, en wat heb ik nodig.
gr dennis
Mvg Wim.