Goedenavond,
Ik ben Joost, na jaren aarzelen heb ik besloten om een modelbaan te bouwen. Vanwege voorlopig gebrek aan ruimte slechts een tafel van 1.10 X 1.70 (die vanwege tekort aan werk door een bevriende aannemer wat sneller dan gepland in elkaar is gezet ). Vanwege kleine plaat gekozen voor een N-baan. Nog geen trein gekocht maar eerst eens wat scenery om te kijken of dat kleine spul te bouwen is. En het gaat super, de kinderen zijn ook enthousiast en hebben ook al gebouwen in elkaar gezet.
Ik wil graag de NS startset van Fleishmann en die komt pas in juli uit. Het begint echter te kriebelen nu ik steeds meer scenery heb, ik heb al verlichting voor de huisjes en een molen heeft al draaiende wieken. Maar omdat ik nog niet weet hoe ik de baan ga leggen kan ik het nog niet onder de baan halen en definitief aansluiten.
Ik wil een soort stadsbaan maken met beperkte hoogte verschillen. Onze belangstelling ligt echt bij de figuren en de details in de scenery hebben we ontdekt.
Ik hoop hier een hoop te leren.
even voorstellen Stooj
Re: even voorstellen Stooj
Welkom Joost,
Kijk vooral eens in de rubrieken Mijn N-baan en Baanplan. Daar kun je veel inspiratie opdoen. Ook bij de buren valt veel te lezen.
Kijk vooral eens in de rubrieken Mijn N-baan en Baanplan. Daar kun je veel inspiratie opdoen. Ook bij de buren valt veel te lezen.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
-
Joost,
Welkom bij de club, we zijn gek op foto's
Welkom bij de club, we zijn gek op foto's
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Welkom Joost!
Ook op de "kleinere" oppervlakken vallen hele mooie banen en scenery te maken!
Alvast succes ermee!
Ook op de "kleinere" oppervlakken vallen hele mooie banen en scenery te maken!
Alvast succes ermee!
Vriendelijke groet,
Paul Franje.
Paul Franje.
welkom joost, je kunt ook het rijdend materiaal los kopen, keus genoeg
groetjes henry
groetjes henry
volg de bouw op --->>> http://MiniatuurWereldNederland.camstreams.com/ <<<---
-