Van Reinder een tiental wissels overgenomen. De meeste doen het wel goed, maar ik vroeg me af of ik met de wissel van de foto nog iets kan. Een van de railstaven is aan het einde namelijk los. Normaal zitten er van die klemmetjes om de rails, maar hier is een spoorstaaf uit de laatste twee klemmetjes. Kan dit gewoon werken als ik er een 'goede' en 'strakke' rail aan bevestig? Hopelijk is het probleem op de foto ook zichtbaar.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Als je de losgebroken plastic klemmetjes met een hobbymes wegsnijdt zodat de railstaaf weer vlak kan liggen kun je hem met de aangrenzende railstaaf weer keurig in model krijgen.
Dat is mooi om te horen Jos. Scheelt me weer twee wissels. Nu bij één wissel nog even het schakelaartje fixen en dan kunnen die drie wissels nog de baan op.
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.