Geachte leden,
Ik heb net het setje van minitrix 11444 kunnen bemachtigen van de tunnelreddingsset.
Op zich een mooie aanwinst, maar deze werkt niet analoog. Staat vermeld dat hij het wel zou moeten kunnen.
Ik ben niet zo vertrouwd met digitaal Sx, maar hier krijg ik ook geen beweging in.
Is er een manier zoals bij dcc waar je de code van de lok kan uitlezen?
De motor loopt, heb ik al nagekeken.
Iemand een idee.
Groeten,
Geert
Selectrix Br714 programmeren en uitlezen
Re: Selectrix Br714 programmeren en uitlezen
Ja hoor, met de selectrix lok- control kan je hem uitlezen.
Vergeten bij te vertellen, heb enkel de trix mobile station.
Hoi,
Als je hem analoog wilt laten rijden dan cv 5 op 0 zetten. Weet niet of mobile station Trix/ loc een combi is die dat kan programmeren en dan werkt. Het is wel zo met deze trein het is of hij rijdt selectrix of analoog, niet analoog en selectrix.
Als je hem analoog wilt laten rijden dan cv 5 op 0 zetten. Weet niet of mobile station Trix/ loc een combi is die dat kan programmeren en dan werkt. Het is wel zo met deze trein het is of hij rijdt selectrix of analoog, niet analoog en selectrix.
Met groet Rob
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."
Charles Bukowski: 'The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.'
Tao Meng ,,Stilte is niet de afwezigheid van geluid. Stilte is de diepste klank."