Na het toepassen van gewone keerlussen (met LK100 en LK200) ben ik nu toe aan een (dubbele) keerlus mbv een engelse wissel.
Wie heeft er ervaring(en) mee ivm de isolatie van dergelijke wissels? (minitrix gebruik ik zelf)
Harry
keerlus met engelse wissel
-
Onderwerp starter - Berichten: 64
Re: keerlus met engelse wissel
Keerlus situaties los je altijd op buiten het wissel bereik. Een wissel of een kruiswissel heeft altijd een vaste polariteit, op de gepolariseerde puntstukken na, die je oplost via de wisselstand en de wisselaandrijving.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.
-
Bedankt Wim voor deze tip. Kan ik dat nog meten bij die (minitrix)wissel?Wim Ros schreef:Keerlus situaties los je altijd op buiten het wissel bereik. Een wissel of een kruiswissel heeft altijd een vaste polariteit, op de gepolariseerde puntstukken na, die je oplost via de wisselstand en de wisselaandrijving.
Mvg
Wim.
groeten van Harry
Bij Minitrix hoef je niets te meten, het kruiswissel zelf lost het probleem intern voor je op.
Aanleggen en rijden.
Mvg
Wim.
Aanleggen en rijden.
Mvg
Wim.
-
Alweer bedankt, Wim.Wim Ros schreef:Bij Minitrix hoef je niets te meten, het kruiswissel zelf lost het probleem intern voor je op.
Aanleggen en rijden.
Mvg
Wim.
Dan nu aan het aanleggen dus.
Het resultaat zal ik je binnenkort laten zien.
en de groeten van Harry
Harry,
Misschien ten overvloede, maar je hebt natuurlijk nog steeds een keerlusschakeling nodig voor elk spoor in de lus zelf.
Misschien ten overvloede, maar je hebt natuurlijk nog steeds een keerlusschakeling nodig voor elk spoor in de lus zelf.
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan