Vandaag weer een beetje verder gerommeld. Op advies van Ron de bandjes zwart gemaakt en het gieteinde weggehaald.
Dit geeft inderdaad een mooier effect.
Het Audi logo is naar mijn idee niet makkelijk weg te krijgen, omdat ik het kapje niet van het chassis los krijg.
Nu is mijn ervaring met één van de donorautootjes dat, als je dan teveel kracht zet, je een kapot autootje overhoudt.
Daarnaast zal het als ze eenmaal op de baan staan ook niet meer opvallen.
Daarnaast de zwaailichtjes rood gemaakt ipv blauw.
Iemand tips hoe ik de naar beneden gezakte verf rond het lampje weg kan halen??
Op het afwijkende model heb ik twee lampen geplaatst en een bullbar gemaakt. Deze gaat ingzet worden als Highway Patrol.
De transfers laten nog even op zich wachten. Dit heb ik vandaag geprobeerd, maar mijn printer is niet geschikt om op DecalSheets te printen. Morgen even bij de drukker vragen of die een poging wil wagen.
@Michiel; Tegenwoordig hebben vrijwel alle politie auto's daar complete lichtshows op het dak d.m.v. bakken of kleinere lampjes naast elkaar of in een V-vorm.
Oudere wagens hadden nog al eens alleen maar één of twee losse lampen, maar dat is al wel een tijdje geleden...
Er zijn behoorlijk wat verschillende mogelijkheden tot het indelen van de zwaailampen, omdat volgens mij iedere stad/gemeente zo zijn eigen auto's heeft.
Ik heb bewust gekozen voor de losse lampen, omdat dit naar mijn idee het best bij dit model auto past.