Jaja gaan we weer
Nee voor hier ook weer een slot op komt en m’n account verwijderd wordt en ik nooit meer bij m’n bankgegevens kan enz enz enz.
Ik heb inmiddels bericht gekregen van de heren aldaar, dat er nu zowel een intern als extern onderzoek loopt naar de voedingen.
En ik kostenloos een nieuwe voeding kan krijgen met Europees CE stickertje.
Of dat dan vervolgens m’n oude voeding is met een nieuwe sticker laten we maar even in het midden.
Ik ben inmiddels van de DR af dus voor mij heeft het geen effect meer maar als anderen er mee geholpen zijn.
Problemen Voeding DR5000
Re: Problemen Voeding DR5000
Ik heb eenzelfde mail ontvangen.
In ieder geval fijn dat ze erop terugkomen.
Op dit moment loopt er een intern en extern onderzoek in samenwerking met de fabrikant naar de meldingen
over het verkeerd afgedrukte CE keurmerk. Tot dusver betreft het alleen een verkeerd label wat door de fabrikant is aangebracht.
We hebben zelf van iedere geleverde batch een aantal voedingen vergeleken op de inhoud, electronica en gebruikte materialen.
Hierin hebben we geen enkele afwijking kunnen ontdekken.
Het onderzoek loopt nog en we verwachten volgende week meer informatie.
Ter informatie, de voedingen zijn een aantal maanden eerder door het Duitse Staatsbureau voor veiligheid, consumentenbescherming en gezondheid (LAVG)
goedgekeurd voor de Duitse consumenten markt conform de officiële bijbehorende EU Regulations declarations.
Indien u nog steeds de voedingen wil omruilen voor voedingen met een correct label dan ontvang ik graag uw NAW gegevens waarmee
ik u een retourmail kan sturen. Hiermee kunt u de voedingen kosteloos aan ons retourneren.
Bedankt / Kind Regards / mit freundlichen Grüßen
Digikeijs
In ieder geval fijn dat ze erop terugkomen.
Op dit moment loopt er een intern en extern onderzoek in samenwerking met de fabrikant naar de meldingen
over het verkeerd afgedrukte CE keurmerk. Tot dusver betreft het alleen een verkeerd label wat door de fabrikant is aangebracht.
We hebben zelf van iedere geleverde batch een aantal voedingen vergeleken op de inhoud, electronica en gebruikte materialen.
Hierin hebben we geen enkele afwijking kunnen ontdekken.
Het onderzoek loopt nog en we verwachten volgende week meer informatie.
Ter informatie, de voedingen zijn een aantal maanden eerder door het Duitse Staatsbureau voor veiligheid, consumentenbescherming en gezondheid (LAVG)
goedgekeurd voor de Duitse consumenten markt conform de officiële bijbehorende EU Regulations declarations.
Indien u nog steeds de voedingen wil omruilen voor voedingen met een correct label dan ontvang ik graag uw NAW gegevens waarmee
ik u een retourmail kan sturen. Hiermee kunt u de voedingen kosteloos aan ons retourneren.
Bedankt / Kind Regards / mit freundlichen Grüßen
Digikeijs
Groetjes Geert
DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding
MacOS & iTrain 4.1 Standard
Railmodeller Pro
Voormalige Baan: Our Way Or The Railway
1e project: Kerstbaantje 2019
2e project: Minibaantje
DR5000 & Z21
Fleischmann zonder bedding