vraag

Vraag maar raak!
Plaats reactie

Onderwerp starter
den1975

vraag

Bericht door den1975 »

Hoe kan ik van mijn p38 (stoomloc) een dummy maken. Ik zag dat de tandwielen onder het motor blok zitten. Maar geen schoeven om het motor blok er uit te halen.

Gr dennis

Michiel

Re: vraag

Bericht door Michiel »

Naar mijn idee, gewoon de motor uit de tender halen, en loc en tender lopen vrij, dacht ik.

groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

Onderwerp starter
Wim Ros

Bericht door Wim Ros »

Motor eruit halen, en die schroeven of die schroef zit er echt in. Die motor zit er niet in vastgelast.

Mvg
Wim.

Onderwerp starter
den1975

Bericht door den1975 »

ik heb de motor er uit gekregen maar nu draaien de voorste assen niet mooie. ze slepen af en toe over de rails heen.

Michiel

Bericht door Michiel »

Die voorlopers hebben niets met de motor of aandrijving te maken. Als ze nu niet goed meedraaien, dan deden ze dat voorheen ook niet. Asje en zitting schoonmaken, en een heel klein beetje smeren (minder dan een druppel).

groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)

Nico

Bericht door Nico »

Ik ben niet belegen in stoomloks, maar kan het zijn dat door het wegnemen van de motor er op dit moment niet genoeg gewicht in de lok zit waardoor de voorste assen gaan zweven? Tenzij de motor uit de tender kwam. Maar ik het het model verder niet. :P

Onderwerp starter
Wim Ros

Bericht door Wim Ros »

Nico, Fleischmann 7159 ;)

Mvg
Wim.

Plaats reactie