Wel Freddy, ik ga wel met deftig wat hoogteverschillen werken (ben echt gek op veel bruggen en bergen) dus jouw beschrijving komt overeen met wat ik wil. Alles bedekt met multiplex, maar niet alles op dezelfde hoogte. Ik wil achteraf overal (langs onderen of via de achterkant) gemakkelijk aankunnen.
Maar ik vroeg me af of er andere redenen zijn waarom een plaat een bepaalde dikte zou moeten hebben anders dan dat het niet mag doorzakken. Anders kan ik evengoed die van 5mm gebruiken (zal in prijs ook wel schelen)
Achteraf gezien is heel men framewerk iets té stevig gemaakt. Alle planken zijn 19mm X 100mm en de poten 47mm x 47mm.
Mijn schoonvader lachte zich te pletter als hij na de bouw van men tafel, de treintjes en enkele sporen zag. Ik wilde op zeker spelen maar als ik het resultaat nu zie, kan ik er inderdaad bijna mijn motor opleggen
Martin, met tracé's bedoel je dan het deel waar je de sporen op bouwt? Want, die wilde ik ook liefst zo dun mogelijk houden, om gemakkelijk te kunnen zagen en doorplooien (vb helix)
mvg
Cepero