Goedendag
Ik mag wat relais onder de baan vast zetten 'maar de breakout bordjes hebben geen gaatjes.
Nu denk aan warme lijm ,is dat geleidend.
Arjuna
Lijm
Re: Lijm
hmm breakoutboardjes zonder montage gaatjes? dat is best bijzonder
Bij montage denk ik altijd aan onderhoudbaarheid en een printje vastlijmen past daar voor mij niet bij. Dan zoek ik liever iets dat het printje inklemt.
Direct op je vraag over geleidbaarheid terugkomend... Daar kan ik je geen antwoord op geven.
Als ik al met lijm ga spelen op een printplaatje, is het om een montage oogje er aan te lijmen.
Fenna

Bij montage denk ik altijd aan onderhoudbaarheid en een printje vastlijmen past daar voor mij niet bij. Dan zoek ik liever iets dat het printje inklemt.
Direct op je vraag over geleidbaarheid terugkomend... Daar kan ik je geen antwoord op geven.
Als ik al met lijm ga spelen op een printplaatje, is het om een montage oogje er aan te lijmen.
Fenna
-
Een schroefje met een volgring die het bord vastklemt aan 2 zijden zou voldoende moeten zijn.
@ Bert goede tip eigenlijk nooit aan gedacht.
@ Fenna ik heb bordjes met en zonder gaatje 'china je weet maar nooit ga die zonder gaatjes wel FF testen.
@Marcel nog niet opgemeten ,lijm op of niet te vinden
Heren bedankt
Arjuna
@ Fenna ik heb bordjes met en zonder gaatje 'china je weet maar nooit ga die zonder gaatjes wel FF testen.
@Marcel nog niet opgemeten ,lijm op of niet te vinden
Heren bedankt
Arjuna
Digitalisering heeft niet altijd tot vooruitgang gezorgt !?