Ik ben bezig om alvast een klein beetje vooronderzoek te doen naar een eventuele volgende module.
Nu lijkt het mij leuk om een ''baywa'' neer te zetten en een beetje de omgeving aan te kleden.
Helaas lukt het mij niet zo goed om voorbeelden en eventueel bijbehorend sporenplan te vinden.
Heeft iemand van jullie tips, foto's, ideeën of wat dan ook??
Bedankt alvast!
baywa
Re: baywa
Ik ben misschien dommig maar wat is in jouw ogen een baywa? BayWa is een groot bedrijf met verschillende onderdelen die weer anders zijn in verschillende tijdperken.
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie
Een goed uitgeruste Landhandel is altijd een mooi thema. Miba Spezial 101 staat vol met inspiratie. Als je interesse hebt in een digitaal exemplaar stuur me dan maar een pb.
Gr. Erwin
Gr. Erwin
Nordende: https://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=13441
Nordheim: viewtopic.php?f=14&t=15102
Nordheim: viewtopic.php?f=14&t=15102
@WilcoV
Voor mij is een BayWa een landhandel in een meer agrarisch gebied. Langs een nevenlijntje.
Voor de rest wil ik dus zo veel mogelijk informatie daarover omdat ik geen idee heb, maar het mij een mooi project lijkt.
@HST
PB gestuurd
Voor mij is een BayWa een landhandel in een meer agrarisch gebied. Langs een nevenlijntje.
Voor de rest wil ik dus zo veel mogelijk informatie daarover omdat ik geen idee heb, maar het mij een mooi project lijkt.
@HST
PB gestuurd
Dat is dan duidelijk want BayWa is nl ook een oliehandel, bouwbedrijf enz.
Je kan zelfs een heel havenbedrijf hier omheen creëren
Voor nadere details zie ook mijn baan Ensporendam op mijn website Spoorhistorie