Kort voorstel rondje.

Nieuw op dit forum, stel je hier voor.
Plaats reactie

Onderwerp starter
LaurensdeWolf

Kort voorstel rondje.

Bericht door LaurensdeWolf »

Hallo forumleden,

Even voorstellen; Ik ben Laurens helemaal nieuw in n-spoor, maar niet bepaald nieuw in modelbouw. Ik heb van zo'n beetje alles op modelbouw gebied al geproefd, van vliegen, varen, slotracen tot RC brandstof 1:8 wedstrijden gereden in clubverband op circuits in Nederland en België. Tevens jaren geleden H0 spoorbaan gehad die ik heb verkocht omdat ik door werk de tijd niet meer had, en het spul lag te verstoffen op zolder.
Na ruim 20 jaar heb ik afgelopen December een Minitrix n-spoor Digitale start set gekocht en is de nieuwe uitdaging begonnen.
Inmiddels heb ik met een Arduino Mega en motorshield een DCC centrale in elkaar gezet, geprogrammeerd en kon ik met de Minitrix Loc met sound decoder wat rondjes proefrijden. de laatste weken ben ik bezig geweest me te verdiepen in ombouwen van Analoge locs naar DCC, en moet ik toegeven dat dit wel een hele uitdaging is. Niet wat betreft soldeer ervaring, want dat heb ik genoeg, maar de uitdaging is wel het uitzoeken hoe het allemaal in elkaar steekt qua programmeren enz. Daar kan ik wel wat hulp en advies gebruiken. Vandaar ook mijn aanmelding hier op het forum. Ik hoop dat dit voorstel rondje kort genoeg is :)

Jullie horen van me ;)
Laurens

maarten
Moderator

Re: Kort voorstel rondje.

Bericht door maarten »

Welkom Laurens. Ik denk dat er hier wel meer mensen zijn met een wat bredere modelbouwervaring, mezelf incluis. ;-)

Groeten,
Maarten

Onder andere bouwer van Rock's End en NV De Vleeshouwer. Nu weer bezig met Polar Express.

Onderwerp starter
LaurensdeWolf

Bericht door LaurensdeWolf »

maarten schreef: 27 jan 2025 22:41 Welkom Laurens. Ik denk dat er hier wel meer mensen zijn met een wat bredere modelbouwervaring, mezelf incluis. ;-)
Dank u, :Thumb

OBBinN
Forum-Beheerder
Contacteer:

Bericht door OBBinN »

Welkom!

Mvg,
Wouter

Oostenrijk in Miniatuur
Website -- FaceBook -- Instagram

Krab

Bericht door Krab »

Welkom Laurens op het N - forum .

mvg Sjaak

TC / DCC-S88LN-S88SD16-n -WD10- N Spoor - Koploper Nederlands rijden .
Mijn baan http://www.n-spoorforum.nl/viewtopic.php?f=14&t=1093

bpieters
Contacteer:

Bericht door bpieters »

Welkom,Laurens

Plaats reactie