Sinds 12 maart 2025 is het Duitstalige forum 1zu160.net niet meer openbaar toegankelijk maar alleen nog na inloggen. Hier de verklaring van beheerder Ismael:
Hallo,
das ist seit gestern Abend neu - ohne Login sieht man nur noch die Übersicht. Gleiches gilt auch für die Kleinanzeigen.
Hintergrund ist, dass ich gestern ein Einschreiben mit Zahlungsaufforderung und Unterlassungserklärung bekommen habe - meines Erachtens komplett zu Unrecht aber mit diesem Schritt wird das Forum zumindest vorerst Mal halb-öffentlich nur noch.
Hat natürlich auch negative Auswirkungen auf die Suche mittels Suchmaschinen. Ist mir bewusst aber hilft leider nicht.
In het Nederlands:
Hallo, dat is sinds gisterenavond nieuw – zonder in te loggen ziet men enkel nog het overzicht. Hetzelfde geldt voor de kleine advertenties.
Achtergrond is, dat ik gisteren een aangetekende brief met aanmaning tot betaling en ingebrekestelling heb ontvangen – mijns inziens compleet onterecht maar met deze stap wordt het forum althans voorlopig nog slechts half-openbaar.
Dat heeft natuurlijk negatieve uitwerking op zoeken met zoekmachines. Daarvan ben ik me bewust maar dat helpt helaas niet.
Meer dan rustig afwachten kunnen regelmatige bezoekers eigenlijk niet. Sterkte Ismael!