Sinds dat ik hier op het forum acteer,had ik al wel doorlaten schermeren om hier ook mijn draadje te beginnen.
Nu is factor tijd een schaars begrip hier in Huize Schachbrett,maar zoals sommige al weten heb ik op woensdag Papadag.
Dus het stond al in de planning om vandaag een start te maken met het draadje.
Gisterenavond ben ik ook weer aan het kieken geweest,dus ik kan jullie ook deels van verse foto's voorzien.
De eerste 25 jaar van mijn modelspoorverleden heb ik hoofdzakelijk gebruikt om te verzamelen van NS N spoor materieel.
Maar sinds een jaar of 6 ben ik zwaar besmet met het ÖBB-virus en dan zeker de trajecten met de tunnels en bruggen.
Dus sinds 01-2009 ben ik begonnen met de bouw van deze baan,eerst heb ik natuurlijk al het NS materieel verkocht.
Van dit geld heb ik meteen een goede start kunnen maken met de aanschaf van ÖBB treinen.
De baan wordt in totaal een meter of 11 lang met onder iedere tak een schaduwstation,het is in feite een baan naar het hondebot principe.
Het stuk met het station en de Kaponiggrabenbruecke ben ik op het moment aan het bouwen,ik ben nu met de rails in het station Mallnitz bezig.
Tevens ben ik zelf het station aan het bouwen,hier was ik al aan begonnen maar het was kwa maatvoering net te klein.
Dus verkeert gegokt,afgelopen zomer ben ik in Mallnitz geweest en alles nagemeten.
Gewoon weer opnieuw beginnen,daar heb ik nooit zo'n moeite mee.
Waar ik nu ben en hoe het er uit ziet,hieronder een kleine fotocollage.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Gr Chris