Ik heb een vervelend probleem met een hele mooie loc. Ik heb de BR65 018 van Flm. Onlangs liep hij spontaan vast en bleken de wielen te blokeren. na wat rommelen alles weer los maar na verloop van tijd zit alles weer moervast
Haal eerst de motor eruit en test deze met een analoog trafo.
Blijft deze mooi draaien,dan blijven de tandwielen ergens haperen,kan zijn dat er iets tussen zit.
Kijk ook even naar het drijfstangenwerk of er niets verbogen is en er geen haren of stof/pluizen tussen zit.
Ik heb gisteren het drijfwerk gecontroleerd. De dwarsstang die de drijfstange in de wielen drukt scheen te blokkeren. Nu draait alels weer soepel. Ben beniwued voor hoe lang maar dat weten we snel genoeg
Zou je zo vriendelijk willen zijn een detailfoto te maken van jouw probleem met de BR 65? Volgens mij heb ik al jaren
hetzelfde probleem en kom er maar niet uit. En net als jij vind ik het een bijzonder mooi model wat ik graag zijn rondjes
zie draaien op mijn baan.
Henry heeft gisteren de locs meegenomen om hem eens na te kijken. Zal hem eens vragen of hij er een paar foto's van kan maken. Gisteren met testen liep hij spontaan weer vast in een bocht.