N-banen op het "andere" forum
N-banen op het "andere" forum
Hola mede-forummers,
Ik ben sinds lang nog eens op het Benelux-forum geweest, en merk tot mijn verbazing dat er een hele hoop N-spoor activiteit is dat hier helemaal niet aan bod komt. Het is natuurlijk vrij aan ieder om te posten waar ie zin in heeft, maar ik vind het wel jammer... Moustier, Zwolle... baanplannen met potentieel, maar in de obscuriteit.
Nu, ik heb geen zin om 37 pagina's met enkel raadplaatjes, tellen tot 9999, en voor- en napret voor X door te worstelen, om zo nu en dan eens een zinnige bijdrage te vinden, maar dat is dan weer aan de heren administratie om te evalueren naar impact en inhoud. Ik blijf er weg, maar vind het jammer dat een hoop interessante N-baantjes verzinken in het oeverloos geklets, want ze verdienen naar mijn bescheiden mening meer aandacht.
Bon, dit is allemaal mijn persoonlijk idee erover. Blijkbaar wordt die mening niet meteen gedeeld, gezien de jolige drukte op het ander forum. Maar dat is weer naast de kwestie.
Ik ben sinds lang nog eens op het Benelux-forum geweest, en merk tot mijn verbazing dat er een hele hoop N-spoor activiteit is dat hier helemaal niet aan bod komt. Het is natuurlijk vrij aan ieder om te posten waar ie zin in heeft, maar ik vind het wel jammer... Moustier, Zwolle... baanplannen met potentieel, maar in de obscuriteit.
Nu, ik heb geen zin om 37 pagina's met enkel raadplaatjes, tellen tot 9999, en voor- en napret voor X door te worstelen, om zo nu en dan eens een zinnige bijdrage te vinden, maar dat is dan weer aan de heren administratie om te evalueren naar impact en inhoud. Ik blijf er weg, maar vind het jammer dat een hoop interessante N-baantjes verzinken in het oeverloos geklets, want ze verdienen naar mijn bescheiden mening meer aandacht.
Bon, dit is allemaal mijn persoonlijk idee erover. Blijkbaar wordt die mening niet meteen gedeeld, gezien de jolige drukte op het ander forum. Maar dat is weer naast de kwestie.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Re: N-banen op het "andere" forum
Je zou natuurlijk ook alleen in het subforum 'Wat zijn we aan het bouwen' kunnen kijken. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Rick,
soms is een oplossing zo dichtbij, dat men erover kijkt.
Thanks!![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
soms is een oplossing zo dichtbij, dat men erover kijkt.
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Thanks!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Michel, wat hebben we aan een waarde oordeel op dit forum over de inhoud en het beleid op een ander forum. Denk je dat het anders kan of moet, meld het dan aan de moderatoren op het betreffende forum, en vervuil het hier dan niet, iets waar je op het andere forum een probleem mee hebt.
Mvg
Wim.
Mvg
Wim.
Om het een positieve draai te geven zouden liefhebbers hier links naar hun favoriete draadjes op BNLS kunnen plaatsen.
Overigens zie ik steeds meer gebruikers van het andere forum ook hier verschijnen.
Overigens zie ik steeds meer gebruikers van het andere forum ook hier verschijnen.
Steven
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Hier is mijn baan op het forum
Hier is mijn vorige baan op het forum
Hier is mijn voor-vorige baan op het forum
>>> Filmpjes van de baan
Wim, je hebt gelijk. Ik moet me niet druk maken over zulke zaken. Ieder zijn ding. Ik ga rustig in mijn hoekje verder knutselen. Daar wordt ik prettiger van, en ik hoop jullie ook bij het posten van mijn kalamiteiten, probeersels en successen.Wim Ros schreef:Michel, wat hebben we aan een waarde oordeel op dit forum over de inhoud en het beleid op een ander forum. Denk je dat het anders kan of moet, meld het dan aan de moderatoren op het betreffende forum, en vervuil het hier dan niet, iets waar je op het andere forum een probleem mee hebt.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Michiel,
Het door jou genoemde Moustier is hier ook aanwezig hoor en is te vinden in het hoekje baanplannen:
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 7&start=10
Mvg,
Martin
Het door jou genoemde Moustier is hier ook aanwezig hoor en is te vinden in het hoekje baanplannen:
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... 7&start=10
Mvg,
Martin
Hookyville | Fleischmann Piccolo rails | Twin Center | Fleischmann Boosters | BMD16-SD versie 2 ! Roco 10775 | Kuehn WD10 | laptop | Koploper | hoofdzakelijk Duits | Tijdperk: laat IV en V.
Inderdaad, maar de updates bleven achterwege. Maar dat is dus verleden tijd. Moustier is best een leuk plan, en heb in het draadje ondertussen ook mijn bijdrage geplaatst. ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Hoi Michiel,
dat is het nadeel van 2 forums, ik was vergeten van hier ook de laatste update te posten. Ik volg namelijk beide forums. Zeker voor bouwtips en dergelijke is het benelux forum een bron, de meeste toegepaste methodes kunnen zowel voor HO als voor N toegepast worden.
En je hebt gelijk er staan regelmatig postings op die je beter maar snel kan vergeten maar daar moet je gewoon doorkijken en je concentreren op de hobby.
Dirk
dat is het nadeel van 2 forums, ik was vergeten van hier ook de laatste update te posten. Ik volg namelijk beide forums. Zeker voor bouwtips en dergelijke is het benelux forum een bron, de meeste toegepaste methodes kunnen zowel voor HO als voor N toegepast worden.
En je hebt gelijk er staan regelmatig postings op die je beter maar snel kan vergeten maar daar moet je gewoon doorkijken en je concentreren op de hobby.
Dirk
Mvgr. Dirk
Modelbaan moustiers. een fantasie baan ergens in het zuiden tussen de lavendel velden.
Peco code 55 , dinamo , koploper