even voorstellen
Geplaatst: 27 mar 2011 01:15
Hallo mede N spoorders,
Ik ben Ed en ben al enige tijd met het opbouwen bezich. Mijn vorigebaan in 2000 afgebroken i.v.m. verhuizing en sinds 2008 een nieuwe aan het bouwen 3.00 meter bij 0.90 meter en het geheeld wordt gestuurd met de elektronica van MECKTRONICS
(voorheen van Meekeren) er kunnen op het moment 9 treinen vol automatich rijden.
Een korte omschrijving van de baan: het hoofd station heeft 2 x twee sporen en wordt van bijde kanten bereden. Station links uitgaand volgen 2 veborgen schaduwstations sporen waar de treinen op elkaar wachten en gaat dan de eerste weer weg en komt dan na het rij trajekt het hoofd station weer binnen van de andere kant remt af en stopt tot er een volgende trein binnen komt dan gaat de eerste trein na het verstrijken van de ingestelde tijd vertrekken en gaat dan een oprit op naar een hoger liggend gedeelte en komt dan bij een klein landelijk stationnetje met 2 sporen spoor 1 stopt de lokale trein
en op spoor 2 rijden de rest het stationnetje voorbij en gaan de nog te maken berg in daar zijn 3 schaduw station sporen
daar is ook weer die het eers binnen komt vertrekt weer als eerste als het station vol is en gaat dan via het verhoogde deel weer naar beneden en komt dan uiteindelijk weer op het hoofd station uit.
Ik ben Ed en ben al enige tijd met het opbouwen bezich. Mijn vorigebaan in 2000 afgebroken i.v.m. verhuizing en sinds 2008 een nieuwe aan het bouwen 3.00 meter bij 0.90 meter en het geheeld wordt gestuurd met de elektronica van MECKTRONICS
(voorheen van Meekeren) er kunnen op het moment 9 treinen vol automatich rijden.
Een korte omschrijving van de baan: het hoofd station heeft 2 x twee sporen en wordt van bijde kanten bereden. Station links uitgaand volgen 2 veborgen schaduwstations sporen waar de treinen op elkaar wachten en gaat dan de eerste weer weg en komt dan na het rij trajekt het hoofd station weer binnen van de andere kant remt af en stopt tot er een volgende trein binnen komt dan gaat de eerste trein na het verstrijken van de ingestelde tijd vertrekken en gaat dan een oprit op naar een hoger liggend gedeelte en komt dan bij een klein landelijk stationnetje met 2 sporen spoor 1 stopt de lokale trein
en op spoor 2 rijden de rest het stationnetje voorbij en gaan de nog te maken berg in daar zijn 3 schaduw station sporen
daar is ook weer die het eers binnen komt vertrekt weer als eerste als het station vol is en gaat dan via het verhoogde deel weer naar beneden en komt dan uiteindelijk weer op het hoofd station uit.