S88SD16-n in een smd uitvoering
-
Onderwerp starter
S88SD16-n in een smd uitvoering
Hi,
Gisteren even een dagje zitten tekenen, en zitten schuiven met onderdelen op een bepaald oppervlak.
Met dit als resultaat.
Het is inmiddels aangeboden aan de printenmaker, en we verwachten de eerste batch over 14 dagen binnen te krijgen.
Nog even opzoek naar een passende behuizing, en dan is er weer aan een vraag voldaan.
Mvg
Wim.
Gisteren even een dagje zitten tekenen, en zitten schuiven met onderdelen op een bepaald oppervlak.
Met dit als resultaat.
Het is inmiddels aangeboden aan de printenmaker, en we verwachten de eerste batch over 14 dagen binnen te krijgen.
Nog even opzoek naar een passende behuizing, en dan is er weer aan een vraag voldaan.
Mvg
Wim.
Re: S88SD16-n in een smd uitvoering
Wim,
Dat ziet er spannend uit! Ondanks dat ik de komende tijd geen melders meer nodig heb is het wel interessant om hier meer over te lezen.
Is de print nog even groot als de oude? Zal de prijsstelling vergelijkbaar zijn? Ik neem aan dat er geen zelfbouwprint verkrijbaar zal zijn.
Greetz, Jerome
Dat ziet er spannend uit! Ondanks dat ik de komende tijd geen melders meer nodig heb is het wel interessant om hier meer over te lezen.
Is de print nog even groot als de oude? Zal de prijsstelling vergelijkbaar zijn? Ik neem aan dat er geen zelfbouwprint verkrijbaar zal zijn.
Greetz, Jerome
-
Onderwerp starter
Jerome,
De prijsstelling zal gelijk zijn met de huidige prijs uit de aanbieding.
En inderdaad deze is niet als bouwpakket verkrijgbaar.
De afmeting van de nieuwe print is 84 x 76 mm.
De huidige versie is 102 x 85 mm.
Mvg
Wim.
De prijsstelling zal gelijk zijn met de huidige prijs uit de aanbieding.
En inderdaad deze is niet als bouwpakket verkrijgbaar.
De afmeting van de nieuwe print is 84 x 76 mm.
De huidige versie is 102 x 85 mm.
Mvg
Wim.
Hoi Wim,
worden deze modules ook nog als bouwkit verkocht? Het zelf solderen van die SMD-dingetjes is niet aan iedereen weggelegd. Hoe zit het dan met de prijs van deze nieuwe gemonteerde SMD versie, tov de oude versie in kit? Zullen we dieper in de buidel moeten tasten voor hetzelfde? Dit is geen kritiek, enkel een vraag.
worden deze modules ook nog als bouwkit verkocht? Het zelf solderen van die SMD-dingetjes is niet aan iedereen weggelegd. Hoe zit het dan met de prijs van deze nieuwe gemonteerde SMD versie, tov de oude versie in kit? Zullen we dieper in de buidel moeten tasten voor hetzelfde? Dit is geen kritiek, enkel een vraag.
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
Michiel, Wim is helderziend, hij heeft jouw vraag al beantwoord voordat je hem gesteld hebt
Groeten,
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Edwin
Huidig project (met Bob): Altenatief
Voorgaand project: een kleine N baan
Dit is mijn eerste N baan
Oops,
dat komt ervan als ik mijn bril niet op zet en te snel door het draadje probeer te fietsen. bedankt voor deze terechtwijzing!
dat komt ervan als ik mijn bril niet op zet en te snel door het draadje probeer te fietsen. bedankt voor deze terechtwijzing!
groetjes, Michiel ...bouwend aan het station Brussel-Luxemburg in 1:160, (niets is verkeerd, zolang het plezeert)
-
Dus we kunnen weer meer rails kwijt en bomen natuurlijk
Grtzz Rob
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
N - IB II+ P19 >< LocoNet interface >< iTrain - S88LN - Kühn Tijdperk V/VI-tevreden-beetje gek
Interessant! Ik wil een superplatte (enkele centimeters) onderbouw voor m'n modulebaan en had al bedacht de printjes erboven ergens kwijt te moeten. Dit is wellicht een mooie oplossing.
-
Onderwerp starter
-
Ja en die worden dus nog kleiner
Grtzz Rob