Heeft iemand de Minitrix V300 MET SOUND al?

Uw forum voor digitale vragen, opmerkingen, etc.
Plaats reactie

Onderwerp starter
Fr@nskie

Heeft iemand de Minitrix V300 MET SOUND al?

Bericht door Fr@nskie »

Ik ben benieuwd naar de soundkwaliteit van de Minitrix V300 die onlangs uit kwam. (cat.nr.12455.) Ik las nl. zojuist in de Modelleisenbahner van febr. 09 een ingezonden stuk van een duitse lezer die tevreden was met het geluid. Alleen waarschuwde hij voor gehoorschade :lol: omdat de fabriek zijn machine afleverde met max. volume zonder toelichting hoe dit te regelen. Het blijkt een Uhlenbrock decoder te zijn die via CV 902 in waarde vanaf max 255 lager gezet kan worden. In een vorige vraag over SOUND op het forum werden overige soundlocs vaak als "ïel" of "zielig geluidje" neergezet. Misschien is deze V300 een goede uitzondering? Ik hoor graag ervaringen.
Frans.

marco

Re: Heeft iemand de Minitrix V300 MET SOUND al?

Bericht door marco »

Hoi frans,

Ik heb de lok die je bedoeld niet maar ik ben wel aan het twijfelen om het te kopen.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een lok of wagon met sound.

Groetjes marco

Groetjes marco

Modulebaantje "immergut"
http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=2057

Vaste baan op zolder ( in aanbouw )

http://www.n-spoorforum.nl/phpbb3/viewt ... =14&t=3911

LowFlyer83

Re: Heeft iemand de Minitrix V300 MET SOUND al?

Bericht door LowFlyer83 »

Goeden avond....

Ik ben in het bezit van meerdere locs met sound..... waaronder een bigboy en een v300......
ik heb even zitten lezen, en inderdaad. Deze loc veroorzaakt zondermeer GEHOORBESCHADIGING :?.

Na de cv waarde op 035 gezet te hebben en de vertragingen wat realistischer te hebben ingesteld is het zondermeer een lok die waard is om met sound op de baan te hebben.

Gr. Edwin

Plaats reactie